• آسم :

    آسم نوعی واکنش آلرژیک است که منجر به انقباض دستگاه تنفسی می شود. این مسئله باعث انسداد در مسیر هوا شده و اکسیژن نمی تواند وارد شش ها و دی اکسید کربن از آنها خارج شود. در موارد حادتر، التهاب دستگاه تنفس هم اضافه می شود که با خلط شدید همراه است. داروها و اسپری های استروئید فقط می توانند این شرایط را کنترل کنند. تخمین زده می شود که بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان مبتلا به آسم هستند.
    اگرچه درمان های مرسوم و مؤثر زیادی برای آسم وجود دارد ، اما آنها فقط علائم را پوشانده و عملا در جهت  معالجه بیماری موثر نخواهند بود. قارچهای دارویی گانودرما در درمان آسم و سایر اختلالات تنفسی وعده داده اند.

    علل و علائم آسم

    جامعه پزشکی  معتقد است که علت آسم و سایر اختلالات مزمن تنفسی فوقانی تا حد زیادی ناشناخته است. با این حال ، شواهد موجود نشان می دهد که این شرایط ممکن است ارتباط مستقیمی با سیستم ایمنی ضعیف داشته باشد.

    مطالعات نشان داده اند که مقادیر کم باکتریهای روده سالم عامل اصلی در ایجاد آلرژی و آسم هستند. از آنجا که ۸۰٪ سیستم ایمنی در روده قرار دارد ، بهبودی روده با آنتی اکسیدان ها و پروبیوتیک ها ممکن است اولین قدم برای بهبودی باشد.

    علائم شایع آسم شامل موارد زیر است:

    • تنگی قفسه سینه
    • علائم آلرژی
    • تنگی نفس
    • خس خس و سرفه
    • ضعف و خستگی بعد از ورزش
    • تغییر در عملکرد ریه

    عوارض جانبی روش های درمانی مرسوم

    برای حملات شدید آسم ، معمولاً  داروهای استروئیدی و برونکودیلاتوراتور ضروری است. با این وجود ، استفاده طولانی مدت از این روشهای درمانی ممکن است باعث وابستگی به آن ها  و یا پیشرفت بیماری‌های مزمن ، آب مروارید ، گلوکوم ، بثورات پوستی ، مشکلات دستگاه گوارش و ناهنجاری های کبدی شود.

    تجویز دارویی گانودرما برای بهبودی  و درمان آسم

    گانودرما نام یک قارچ منحصر بفرد است , قرن هاست که برای معالجه انواع مختلفی از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرند. طب ژاپن باستان از این قارچ کاربردی برای معالجه اختلالات کبدی ، فشار خون بالا و آرتریت استفاده می کند . گانودرما از آنتی اکسیدان های قدرتمندی برخوردار است که تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با التهاب مزمن ریه را همراه خواهد داشت .

    در مکانیسم دفاعی بدن انسان پروتئینی به نام ایمونوگلوبین E یا IgE وجود دارد که مانند یک رادار برای ردیابی ذرات ناسازگار عمل می کند. زمانی که دشمن وارد بدن می شود، رادار IgE سیگنالی ارسال کرده و به دیگر سلول های ایمنی فرمان حمله می دهد. اگر IgE بیش از اندازه حساس شود حتی در صورت ردیابی آلاینده ها یا گرد و غبار هم به سلول های نجات فوری سیگنال می دهد. زمانی که این حمله بی دلیل آغاز می شود سلول های سازگار موجود در بدن هم نابود می شوند.

    ماده طبیعی در بدن انسان که IgE را کنترل و تنظیم می کند اینترفرون گاما نام دارد که اگر تقویت شود شرایط بیماری آسم را بهبود میبخشد. دیگر تنظیم کننده های سیستم ایمنی عبارتند از اینترفرون آلفا، اینترفرون بتا و سلول های لنفاوی. این گروه از تنظیم کننده های ایمنی سلول های ایمنی بیش فعال را سرکوب کرده و سلول های ضعیف تر را تقویت می کنند. به این ترتیب توازن سیستم ایمنی پیچیده بدن انسان حفظ می شود.

    تاثیر درمانی گانودرما در درمان آسم

    گیاه گانودرما می تواند اینترفرون آلفا و اینترفرون گاما را تقویت کند و به همین خاطر این گیاه در درمان آسم موثر است همچنین از مزایای بازیگری به عنوان یک تثبیت کننده خلقی طبیعی برخوردار است. به احساس آرامش و سرکوب هراس و اضطراب ناشی از حملات آسم کمک می کند.

    قارچهای دارویی از جمله گانودرما به طور طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن  کار می کنند و آلرژی درمانی و تسکین آسم را فراهم می کنند.  قارچ های دارویی هیچ عارضه جانبی شناخته شده ای ندارند و تقریباً همه افراد  می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

    تنها استثنای این امر در صورتی است که مبتلایان به آسم حساسیت یا عدم تحمل قارچ داشته باشند که بسیار نادر است.

    [wp-review id=”3306″]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    3 دیدگاه در “تاثیر درمانی گانودرما روی آسم

    1. علی گفت:

      سلام برای درمان اسم چه نوع محصول گانودرما رو باید مصرف کنیم ایا لوسیدوم مناسب است دوره درمان چه مدت است

      1. علی گفت:

        ضمنا برای مشکلات چربی کبد خود ایمنی ام اس و آ اس یا رماتیسم مفاصل هم جوابگو هست ؟ تشکر

        1. گانودرم گفت:

          بله گانودرما لوسیدوم مکمل درمان موثری است .طول دوره درمانی با توجه به تفاوت های فردی متغیر است . برای بیماری های خود ایمنی لازم است با دوز کم ( نیم گرم در روز ) شروع به مصرف نماییند و به تدریج به ۲ گرم برسانید .بهتر است وضعیت عمومی فرد زیر نظر پزشک قرار گیرد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *