• درمان سینوزیت با گانودرما

    ترکیبی معجزه گر برای درمان سینوزیت و سرما خوردگی

    سینوس‌ها در حالت عادی کاملا باز هستند و به بهبود تنفس کمک می‌کنند اما گاهی اوقات ممکن است فضای این سینوس‌ها را ترشحاتی فرا بگیرند و موجب التهاب سینوس شوند. در این مواقع است که گفته می‌شود فرد دچار سینوزیت شده. با نزدیک شدن به روزهای سرد زمستانی نگرانی افراد مبتلا به سینوزیت بیشتر می شود. سینوزیت در این فصول به دلیل سرماخوردگی ها، عفونت های سینوس و مجاورت سینوس ها در سرما، عود می کند. بروز سردرد های سینوزیتی و همچنین خلط و سرفه و … از جمله مشکلات شایع در پاییز و زمستان است. تجربه سینوزیت در مواقع سرماخوردگی بیشتر است . هنگام التهاب سینوس، مایع مخاطی جمع شده در سینوس‌ها تنفس را دشوار می‌کند و ممکن است باعث سردرد و آبریزش چشم شود. اگر فکر می کنید همه راه حل ممکن را امتحان کرده اید و تاکنون هیچ کمکی نکرده است ، توصیه می کنیم معجون گانودرما را امتحان کنید تا تاثیر فوق العاده ی آن را در درمان سینوزیت و سرماخوردگی ببینید.

    در این مقاله آموزش میدهیم چگونه ترکیبی حاوی گانودرما درست کنید که طی ۲۴ ساعت معجزه کند !

    مواد لازم تهیه معجون گانودرما

    آماده سازی

    سبزیجات را بشویید و پیاز و سیر را پوست بگیرید. سپس هر یک را چهار قسمت کنید و در مخلوط کن بریزید تا مخلوطی یکدست حاصل شود. در مرحله ی نهایی تمام مواد را اضافه کرده و دوباره هم بزنید. معجون گانودرما آمادست آن را درون یک ظرف قرار داده و در یخچال نگه دارید.

    بزرگسالان باید حدود ۲ قاشق غذاخوری در روز یا در صورت لزوم بیشتر مصرف کنند. حداکثر دوز توصیه شده برای کودکان ۱ قاشق غذاخوری در روز است. اولین واکنش این معجون خانگی فقط در ۲۴ ساعت مشاهده خواهد شد.

    [wp-review id=”3430″]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *