• زگیل تناسلی

    یکی از شایع ترین و رایج ترین بیماری های مقاربتی زگیل تناسلی می باشد که امروزه به یکی از مشکلات همه گیر و مرسوم تبدیل شده است. باید توجه داشت زگیل تناسلی نه تنها یک برآمدگی و ضایعه پوستی ساده نیست که بتوان آن را با لیزر و کرایو درمان کرد. بلکه یک ویروس عفونی است که به سرعت رشد می کند و در برخی اوقات تبدیل به سرطان می شود. در حال حاضر موثرترین شیوه برای درمان زگیل تناسلی استفاده از قارچهای دارویی است و هیچ درمان مؤثر دیگری برای عفونت‌ HPV وجود ندارد. در این مقاله تاثیر قارچ های ترکی تیل، شیتاکه و گانودرما بر روی HPV و زگیل تناسلی را بررسی می کنیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

    آخرین آپدیت این مقاله: ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲

    برای تهیه پک قارچ های ترکی تیل، گانودرما و شیتاکه برای درمان زگیل تناسلی به بخش فروشگاه سایت ما (ganoderm.ir/shop) مراجعه فرمایید. این سه محصول به شکل مجزا و یا در قالب پک قابل سفارش هستند.

    فهرست محتوا پنهان
    1. زگیل تناسلی

    درمان زگیل تناسلی با گانودرما و شیتاکه و ترکی تیل

    علی رغم مطالب فارسی نادرست درمورد عدم درمان اچ پی وی و یا راه های هزینه بر فیزیکی و موقت مثل لیز و کرایو، این بیماری در بیشتر افراد به آسانی توسط خود سیستم ایمنی بدن کنترل می شود. در بقیه موارد با تقویت سیستم ایمنی بدن و با کمک رژیم غذایی سالم، تغییر سبک زندگی و کاهش استرس به طور قطعی درمان می شود. در واقع تنها راه درمانی در مواجهه با این ویروس تقویت سیستم ایمنی و مصرف ضد ویروس ها می باشد.

    قارچ گانودرما برای درمان زگیل تناسلی کافیه؟

    ماهیت عملکردی و تاثیر گانودرما در درمان زگیل تناسلی هم به همین شکل است. یعنی قارچ گانودرما به مانند دو قارچ ترکی تیل و شیتاکه ضد ویروس قوی است و تقویت سیستم ایمنی و دفع ویروس HPV را به دنبال خواهند داشت. البته همانطور که اشاره شد در کنار اصل قارچ گانودرما، ما مصرف قارچ شیتاکه و ترکی تیل را حتما توصیه میکنیم چراکه درمان زگیل تناسلی و دفع ویروس HPV را به شدت تسهیل می کنند.
    همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که مکانیسم درمان با قارچ ها عمومی بوده و علیه تمام تایپ های کم خطر و پرخطر است. هر چه زودتر برای درمان و دفع ویروس اقدام شود، دوره درمانی کوتاه تری را شاهد خواهیم بود. تجربه نشان داده معمولا پس از یک دوره ۳۰ الی ۶۰ روزه از مصرف این قارچ ها دیگر عود بیماری نخواهید داشت و بعد از ۳تا۶ماه تثبیت قطع عود، ویروس به امید خدا دفع خواهد شد. (جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه ۳ قارچ با ما در ارتباط باشید.)

    همانطور که اشاره شد مکانیسم درمان با قارچ ها عمومی بوده و علیه تمام تایپ های کم خطر و پرخطر است. پس حتی اگر مبتلا به نوع پر خطر زگیل تناسلی هستید اصلا نگران نباشید.

     

    تفاوت تایپ های کم خطر و پرخطرHPV؟ آیا همه ی تایپ های HPV خطرناک هستند؟

    در پاسخ باید بگوییم خیر. همه ی تایپ های HPV خطرناک نیستند. برخی از تیپ های این ویروس فقط باعث ایجاد زگیل های معمولی بر روی دست و کف پا و سایر نقاط بدن می شوند و معمولا حتی بدون مصرف قارچ های دارویی به راحتی پس از گذشت ۱۸ الی ۲۴ ماه ناپدید شده و از بین بروند.

    به طور کلی تیپ های ویروس HPV را از نظر احتمال خطر سرطانی شدن به دو نوع زیر تقسیم بندی می کنند:

    • تیپ کم خطر HPV
    • تیپ پرخطر HPV

    تایپهای زگیل تناسلی کم خطر

    انواعی از ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) که باعث زگیل می شوند و موجب تغییرات سلولی سرطانی نمی شوند، ویروس زگیل تناسلی کم خطر نامیده می شوند. ویروس زگیل تناسلی کم خطر موجب زگیل هایی بر روی ناحیه تناسلی و مقعد هم در زنان و هم مردان می شود. در زنان، زگیل ها ممکن است بر روی جاهایی که قابل دیدن نیستند نیز ظاهر شوند. مانند دهانه رحم و واژن. ۱۲ نوع ویروس زگیل تناسلی وجود دارد که کم خطر هستند. با این حال می توانند موجب زگیل تناسلی یا تغییرات اندکی بر روی دهانه رحم شوند. این انواع کم خطر ویروس زگیل تناسلی شامل تیپ های ۶، ۱۱، ۴۰، ۴۲، ۴۳، ۴۴، ۵۳، ۵۴، ۶۱، ۷۲، ۷۳ و ۸۱ هستند. این گونه از ویروس HPV در برگه آزمایش با عبارت low risk نشان داده می شود. انواع ۶ و ۱۱ مسئول تقریبا ۹۰ درصد زگیل های تناسلی هستند.

    تایپهای زگیل تناسلی پر خطر

    انواعی از ویروس زگیل تناسلی که موجب سرطان می شوند، ویروس زگیل تناسلی پر خطر نامیده می شوند. این نوع ویروس زگیل تناسلی می تواند موجب سرطان های مشخصی از جمله سرطان دهانه رحم، سرطان واژن و سرطان دهانه واژن در زنان و سرطان آلت تناسلی در مردان شود و همچنین موجب سرطان های دهان، زبان، لوزه، حنجره و مقعد می شود. انواع پر خطر ویروس زگیل تناسلی شامل تیپ های ۱۶، ۱۸، ۳۱، ۳۳، ۳۵، ۳۹، ۴۵، ۵۱، ۵۲، ۵۶، ۵۸، ۵۹، ۶۸ و ۶۹ هستند.
    حدود ۷۰ درصد موارد گزارش شده بیماری سرطان دهانه رحم توسط تیپ های ۱۶ و ۱۸ رخ می دهد و همچنین تیپ ۱۶ ویروس زگیل تناسلی مسئول ۹۵ درصد سرطان های مقعد و اکثر سرطان های دهانی و واژن است.

    درمان زگیل تناسلی با گانودرما

    علائم HPV 

    ابتلا به ویروس HPV معمولا علامتی ندارد مگر اینکه موجب زگیل تناسلی بر روی پوست شود. زگیل تناسلی ممکن است هفته ها یا ماه ها پس از تماس با فرد آلوده به ویروس HPV خود را نشان دهد.
    زگیل ها معمولا به شکل برآمدگی های کوچک یا گروهی از برآمدگی در ناحیه تناسلی هستند که می توانند کوچک یا بزرگ، تخت یا به شکل گل کلم باشند.

    علائم زگیل تناسلی 

    • یک یا چند زائده کوچک، گوشتی یا خاکستری بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلی، مقعد یا بخش فوقانی ران.
    • خارش یا خونریزی از اندام تناسلی یا مقعد.
    • زگیل های تناسلی می توانند از طریق رابطه دهانی منتقل شوند و دهان و گلو را تحت تأثیر قرار دهند.

    توجه داشته باشید که ممکن است زگیل داخل واژن یا مقعد ایجاد شود. همانطور که گفته شد بسیاری از افراد مبتلا به HPV هیچ علائمی پیدا نمی کنند. علائم زگیل های تناسلی می تواند هفته ها، ماه ها یا سال ها پس از تماس شما با ویروس ظاهر شود.

    افرادی که زگیل پوستی می زنند افراد خوشبختی هستند!

    همانطور که اشاره شد HPV قابل درمان است. از طرفی درصد محدودی از افراد که دارای ویروس HPV هستند دارای ضایعات زگیل مانند می باشند. افرادی که این ویروس داخل بدنشان است و زگیل پوستی می زنند آدم های خوشبختی هستند. چون متوجه مشکل خود شده و بدنبال درمان می روند. اما بالعکس آن را تصور کنید، مثلا اگر خانمی نوع ۱۶ یا ۱۸ این ویروس را داشته باشد و متوجه وجود این بیماری در بدن خود نباشد، ابتلا به سرطان دهانه رحم پس از حدود ۱۵ سال تقریبا حتمی است!

    شیتاکه و گانودرما

    شیتاکه و گانودرما برای تقویت سیستم ایمنی

    برای درمان زگیل تناسلی گانودرما بهتره یا شیتاکه؟

    انتخاب یک قارچ دارویی از بین سه قارچ ترکی تیل و گانودرما و شیتاکه به عنوان قوی ترین قارچ بسیار دشوار است. چرا که هر سه قارچ دارای ترکیبات فعال منحصر به فردی است. همه ی قارچ های دارویی مزایای فوق العاده ای برای سیستم ایمنی بدن دارند. بنابراین مصرف ترکیبی از هر سه قارچ گانودرما و شیتاکه و ترکی تیل در طی روز یک انتخاب هوشمندانه قدرتمند و بهتر است.

    روش استفاده گانودرما برای درمان زگیل تناسلی

    شیوه مصرف از گانودرما برای درمان زگیل تناسلی ساده است شما میتوانید به دو شکل از این محصول استفاده کنید: ۱- جوشانده (موثرتر) ۲-دم کردن ملایم

    ۱-شیوه مصرف گانودرما برای درمان HPV به شکل جوشانده:  ابتدا حدود نیم لیتر آب رو بگذارید تا به جوش برسد. در مرحله بعد حرارت شعله را کم کنید. در این مرحله به مقدار دو گرم پودر گانودرما (حدود یک قاشق غذا خوری سرخالی) به ظرف آب در حال جوش اضافه کنید. درب ظرف را ببندید و حدود ۱ الی ۳ ساعت به قارچ وقت بدید تا عصاره گیری انجام شود. برای خوش طعم تر شدن جوشانده، مایع را همراه گرمی هایی مثل دارچین و عسل میل کنید.

    ۲-شیوه مصرف گانودرما برای درمان HPV به شکل دم کردن ملایم: ۲ گرم قارچ گانودرما به مدت حدود ۱ الی ۳ ساعت داخل قوری دم و میل کنید

    قیمت قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی چقدره؟

    قارچ گانودرما در مقایسه با درمان های فیزیکی مثل لیز و کرایو که تماما روش های مقطعی و موقت هستند، قیمت مناسبی دارد. مطابق با تعرفه مصوب وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۱ تعرفه و قیمت لیزر هر زگیل تناسلی کلینیک  ۲۵۰ – ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود. زگیل مقعدی نسبت به زگیل روی آلت، هزینه ی بیشتری دارد. سایز زگیل می تواند از چند میلی متر تا چند سانت باشد. این موضوع در افزایش قیمت موثر خواهد بود. لیزر زگیل مسطح با زگیل تناسلی برجسته متفاوت است. با پرس و جوی ساده میتوان به این نتیجه رسید که پزشکان برای فریز کردن هر زگیل تناسلی میانگین مبلغ چهارصد تا پانصد هزار تومان را در نظر می گیرند. با یک حساب ساده، برای فردی که ۱۰ عدد زگیل تناسلی دارد، مبلغی بالغ بر ۴ میلیون تومان می شود. این در حالی است که شما  میتوانید تنها با پرداخت ۲۴۵ هزارتومان در ماه و تهیه قارچ گانودرما برای درمان زگیل تناسلی برای همیشه این ویروس را دفع کنید. البته اگر به دنبال درمان سریع تر و قوی تر هستید پیشنهاد ما به شما تهیه پک قارچ گانودرما و شیتاکه است. (به خصوص اگر تایپ ویروسی که به آن مبتلا هستید خطرناک است)

    شیتاکه برای درمان زگیل تناسلی

    تاثیر قارچ شیتاکه بر روی زگیل تناسلی مشهود است. در غالب افراد با مصرف قارچ شیتاکه زگیل ها طی سه الی چهار ماه کوچک یا حذف می شوند. در سایر افراد حتی با توقف تکثیر یا حذف ویروس HPV بقایای زگیل به صورت گوشت اضافه روی بدن باقی می ماند که فاقد ویروس است. پس با مصرف این نوع قارچ و رژیم غذایی سالم شاهد قطع عود، دفع ویروس و حذف زگیل ها خواهیم بود. بیشتر بدانید: تاثیر AHCC روی درمان زگیل تناسلی

    روش استفاده از شیتاکه برای درمان زگیل تناسلی

    مهمترین نکته در مصرف این قارچ سهولت مصرف آن است. بنابراین به هیچ وجه نگران نباشید که با خرد کردن و مصرف با سایر غذاها اثر آن کاهش یابد. روز اول دو عدد از قارچ شیتاکه با ابعاد متوسط (معادل ۵ گرم) را بخورید. اگر بعد از ۲۴ ساعت علائم آلرژی نداشتید هر روز نیم ساعت قبل از صبحانه یا ناهار این کار را تکرار کنید. اگر نسبت به قارچ خام آلرژی داشتید، قارچ را به مدت ۲۰ دقیقه  آب پز کنید یا اینکه آن را پودر کرده و آن را به وعده غذایی خود اضافه کنید. البته شیوه صحیح مصرف قارچ شیتاکه همراه محصول خدمت شما ارسال میشود.

    قیمت پکیج گانودرما و شیتاکه و ترکی تیل برای زگیل تناسلی

    همانطور که اشاره شد در کنار گانودرما، قارچ ترکی تیل و قارچ شیتاکه برای درمان زگیل تناسلی بسیار موثر هستند و سبب تسهیل درمان می شوند. قیمت این پکیج تقویت ایمنی (شیتاکه و گانودرما+ ترکی نیل) برای یک دوره ۳ ماهه ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان است.

    طول دوره درمانی زگیل تناسلی با قارچ ها چقدره؟

    در صورتی که در بدن کمبود ویتامین نداشته باشید و مطابق پیشنهاد ما عمل نمایید این بیماری طی حدود  ۶ الی ۱۲ ماهه ریشه کن خواهد شد. بدیهی است مدت زمان درمان شما ارتباط مستقیمی با وضعیت عمومی بدن، رژیم غذایی و مدت زمان ابتلا به بیماری دارد. هر چقدر سبک زندگی شما سالم تر باشد و  هر چه زودتر برای درمان و دفع ویروس اقدام شود، دوره درمان HPV با گانودرما و قارچ شیتاکه و ترکی تیل کوتاه تر خواهد بود.

    استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع و لینک به سایت گانودرم بلامانع است.

    ثبت سفارش قارچ های دارویی:

    خرید مستقیم از وب سایت : ganoderm.ir/shop

    واتس اپ و یا اپلیکیشن بله : ۰۹۳۷۰۲۴۶۴۳۶

    تلگرام : https://Tlgrm.in/Ganoderm_support

    پک های شیتاکه و گانودرما ویژه درمان زگیل تناسلی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۹ رای

    64 دیدگاه در “درمان زگیل تناسلی با گانودرما و شیتاکه

    1. ناشناس گفت:

      سلام روز بخیر
      این محصول موجود نمیشه؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام. این دو محصول در حال حاضر موجوده.

    2. محمود گفت:

      با سلام
      اگر شک داشته باشیم به این که زیگل هست یا نه .آیا استفاده کردنش ضرر داره؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام محمود عزیز. هیچ گونه ضرری نداره. فقط افراد مبتلا به بیماری های خودایمنی – بیماران ائوزینوفیلیک – کودکان، زنان باردار و شیرده نباید از شیتاکه استفاده کنند

    3. ماریا گفت:

      سلام وقت به خیر … من از شهریور ماه مبتلا به زگیل مقعدی شدم در صورتیکه سالهاست هیچ گونه روابط جنسی نداشتم فقط اینکه سابقه سرطان سینه داشتم که به دنبالش شیمی درمانی و رادیوتراپی شدم و مشکل فیشر پیدا کردم و کولیت عصبی رو ه هم دارم و پارسال ۳ بار هم کرونا گرفتم و بهمن ماه با لیزر زگیل ها برداشته شد و پاورفیت و شربت ایمونس مصرف می کنم فعلا عود نکرده به نظر شما محصولات شما میتونه بهم کمک کنه برای درمان قطعی ؟؟ و نمیدونم اقداماتی که انجام دادم موثر و کافی هست ؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

      1. گانودرم گفت:

        سلام ماریا عزیز. پاورفیت به دلیل داشتن قارچ شیتاکه محصول خوبیه. ایمیونس هم خوبه. پس میتونید مطابق توصیه پزشکتون به مصرف این دو محصول ادامه بدید. یا اینکه میتونید با مشورت پزشکتون خود قارچ شیتاکه رو تهیه و جایگزین پاورفیت کنید. با تقویت سیستم ایمنی و رژیم غذایی سالم عود بیماری قطع و طی حدود ۶ ماه الی ۲ سال جواب آزمایش منفی میشه.
        ضمنا بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف قارچ گانودرما ممکن است برای کاهش التهاب در روده و بهبود علائم کولیت مفید باشد. علاوه بر این، قارچ گانودرما ممکن است در بهبود سیستم ایمنی بدن نقش داشته باشد و باعث افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها و بیماری‌ها شود.

        به طور خلاصه محصولات : قارچ شیتاکه ( یا پاورفیت) +ایمیونس + قارچ گانودرما میتونند باعث تسریع درمان HPV شوند.

    4. سامان گفت:

      سلام من چند ماه پیش گرفتم چند روزه هم کل زگیل هام از بین رفت و خوشبختانه دیگه هم برنگشت قیمتش هم به نسبت درمانهای دیگه ای که کردم خیلی کمتر بود دوستانی که احتیاج دارن دارو رو تهیه کنند انشالله اونام راحت شن

    5. زهرا گفت:

      سلام من نوع۱۶ دارم ولی علایم پوستی ندارم.آیا واقعا پک شما تاثیر گذاره؟ دکتر اصرار داره ک واکسن بزنم تا به انواع دیگه hpv مبتلا نشم.بنظر شما واکسن بزنم؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام زهرای عزیز
        واکسن تنها از ابتلا به ۹ تایپ ویروس پیشگیری میکنه و تاثیری در درمان نداره. در هر صورت تزریقش ضرر نداره.
        برای درمان تایپ فعلی HPV سیستم ایمنیتون رو تقویت کنید. قارچ های گانودرما و شیتاکه میتونه در تسریع درمان به شما کمک کنه.

    6. ناشناس گفت:

      سلام من HPVنوع ۵۱ دارم .بهم گفت قهوه گانودرما سوپریم بخورم آیا درسته جواب میده

      1. گانودرم گفت:

        سلام در کنار رژیم غذایی سالم حتما از شیتاکه هم استفاده بفرمایید

    7. rahimi گفت:

      خودم هیچ زگیلی ندارم دوسال پیش بوده ولی بعد از لیزر ازبین رفته میترسم دوباره برگرده میخام درکنار همسرم از قارچ ها استفاده کنم تو دوران شیر دهی میشه استفاده کرد ممنون از جوابدهیتون

      1. گانودرم گفت:

        برای خانم های باردار و شیرده ممنوعیت مصرف داره.

    8. rahimi گفت:

      اگه مصرف قارچ ها رو شروع کنه امکانش هست ک خود زگیل ها از روی پوست از بین برن یا باید لیزر کنه خودم هیچ زگیلی ندارم دوسال پیش بوده ولی بعد از لیزر ازبین رفته میترسم دوباره برگرده میخام درکنار همسرم از قارچ ها استفاده کنم تو دوران شیر دهی میشه استفاده کرد ممنون از جوابدهیتون

    9. rahimi گفت:

      سلام ببخشید حدود ۱ سال پیش همسرم به زگیل تناسلی مبتلا شد و دکتر براش سوزوند چنتا دونه بعد از درمان دوباره ظاهر شد و الان بیشتر شد هیچ دارویی هم استفاده نکرده و دوباره نوبت زده ک بسوزونه اگه بعد از سوزوندن بخاد از قارچ شیتاکه و گانودرمااستفاده کنه تاثیری داره که دوباره عود نکنه واینکه آیا انتقال ویروس از طریق لیزر موی بدن امکان پذیر هست یا نه اگه سری مخصوص استفاده نشده باشه

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام ۱-بله عموما با سه ماه مصرف منظم از قارچ گانودرما و قارچ شیتاکه عود قطع میشه و بعد از ۶ ماه الی یکسال جواب آزمایش منفی. ۲- بله از طریق لیزر موی بدن هم این ویروس قابل انتقاله.

    10. سارا گفت:

      بعد اینکه این دارو از دارخونه هم میتونم تهیه کنم؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام. از پک تقویت ایمنی شیتاکه و گانودرما میل کنید به همراه ایمیونس. این پک رو میتونید از ما تهیه بفرمایید. برای تهیه این پک داخل واتس اپ با ما رد ارتباط باشید.

    11. سارا گفت:

      با سلام من به زگیل مقعدی مبتلا هستم و از آلدرا استفاده میکنم زگیل خیلی کوچیک شده ولی هنوز هست
      من باید از چه قارچی و از چه دارویی استفاده کنم تا کامل از بدنم خارج بشه

    12. ام گفت:

      سلام من حدود یک ماه هست که زائده هام رو دیدم
      ازمایش پاپ و اچ پی وی منفی بوده و نرمال اما خودم و همسرم زائده داریم الان نزدیک به ده روزه دارم شیتاکه و گانودرما میخورم ب همراه ایمیونس میخام بدونم اینا کافیه ک زائده از بین بره یا بسوزونمشون؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام. ۳ ماه از همین سه محصول استفاده کنید و بعد از ۳ ماه زگیل‌های باقی مانده را کرایو نمایید. منفی بودن آزمایش به احتمال قوی منفی کاذبه

    13. somaye گفت:

      سلام من میخوام از گانودرما و شیتاکه برای زگیل تهیه کنم. علاوه بر مصرف این دو قارچ چه ویتامین هایی به درمان HPV کمک می کنند؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام. توصیه غذایی همراه محصول خدمتتون ارسال میشه. ولی اگر مختصر بخوام پاسخ بدم بر اساس یک مطالعه در سال ۲۰۲۱، ویتامین D فولات و ویتامین B12 نقش مهمی در کاهش خطر ابتلا و درمان HPV بازی می‌کنند. تصور می‌شود که ویتامین B12 تکثیر ویروس را مختل می‌کند.

    14. صالح گفت:

      سلام من مولوسكوم داشتم كرايوانجام دادم خوب شدم فقط دوتانقطه خيلي خيلي ريز هست اياپك شمابراي من هم خوب است وچقدطول ميكشه باپك كامل خوب بشم؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام صالح عزیز. مولوسکوم در هر صورت یک عفونت ویروسی است پس با توجه به خاصیت ضد ویروسی قارچ ها میتونید از این پک استفاده نمایید اما چون تحقیقی در خصوص این تاثیر انجام نگرفته نمیتوان اظهار نظر قطعی داشت و برای درمان زمان مشخص کرد.

    15. ناشناس گفت:

      سلام ،این قارچی که گفتین واسه کسی که باردار باشه مشکلی داره یا نه؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام بله گانودرما و شیتاکه برای خانم‌های باردار و شیرده منع مصرف داره.

    16. محمد گفت:

      سلام.‌من این ویروزو چند ساله که دارم وهمه جوره درمان کردم جواب نگرفتم و تازه با محصولات شما دارم درمان میکنم. آیا تو طول درمان خودم با کسی که رابطه دارم ایشون هم مبتلا شدن؟ و باید چکار کنن؟؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام محمد عزیز. بله HPV به راحتی طی رابطه جنسی منتقل میشه بنابراین به احتمال قوی ایشون هم مبتلا هستند. بهتره ایشون هم تحت درمان قرار بگیرند.

    17. ناشناس گفت:

      این روش تنها روش درمانیه. متاسفانه خیلی از ما به حرف دکترای پولکی گوش میدیم و چند وقت یکبار برای کرایو و لیزر زگیل هزینه ملیونی می کنیم! در حالی که میتونیم به کمک قارچ های دارویی گانودرما و شیتاکه برای همیشه از شر زگیل تناسلی خلاص بشیم. الان نزدیک یکساله که عود نداشتم این خیلی خوبه.

    18. ناشناس گفت:

      به جز مصرف قارچ ها چگونه می توان به بدن خود در مبارزه با HPV کمک کنم؟

      1. گانودرم گفت:

        علاوه بر مصرف قارچ های شیتاکه و گانودرما برای درمان HPV برای کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن، سیگار – قلیون و الکل را ترک کنید، سطح استرس خود را کاهش دهید و رژیم غذایی سالم را داشته باشید.

    19. ناشناس گفت:

      سلام من سه هفته پیش زایده ای روی زبانم دیدم که شبیه به زگیل بود پیش دکتر رفتم گفت که زگیل تنسلی نیست ولی از اون روز دارم قهوه سوپریم رو مصرف میکنم آیا احتمال زگیل تناسلی هست یا نه؟ واینکه اگر باشد چون باکره هستم چطور میتونم تشخیص بدم و آیا این قهوه که حاوی قارچ و جینسینک هست تاثیری روی روند بهبود دارد؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام خدمت شما. در چنین مواقعی از زگیل ها نمونه برداری می کنند. اگر رابطه ی پر خطر نداشته اید نگران نباشید. البته لازم به ذکر هست که قهوه های گانودرما برای درمان زگیل کاربردی نیستند. پیشنهاد میکنیم از قارچ های شیتاکه، گانودرما و ترکی تیل به شکل خالص استفاده بفرمایید.

    20. سواری گفت:

      سلام
      من زگیل صورت دارم وصورتم به کلی پرشده میتونم ازگانودرمااستفاده کنم ویرایش درمان چه مدت استفاده کنم

    21. رها گفت:

      سلام،من ویروس اچ پی وی تیپ۵۱ داشتم بعداز۶ماه با گانودرما درمان شدم الان دوبارباهمسرم رابطه داشتم،ایابازم ۷ماه لازمه استفاده کنم یاخیر

      1. گانودرم گفت:

        سلام رهای عزیز. با منفی شدن تایپ شما دیگر به تایپ های قبلی مبتلا نمی شوید. البته احتمال منفی کاذب بودن نتیجه رو هم در نظر بگیرید.

    22. ماریا گفت:

      سلام خسته نباشید
      ببخشید این پک‌ها عوارضی ندارند؟ از جمله که توی سایت تبیان دیدم که نوشته شده از عوارضش ایجاد هپاتیت هست
      آیا این درسته؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام ماریا عزیز.
        قارچ های خوراکی – دارویی به شرط رعایت دوز استاندارد هیچ گونه عوارضی نخواهند داشت و عموم افراد بدون نگرانی میتونند از این محصولات تهیه و استفاده کنند. تنها عوارض گزارش شده آلرژی و حساسیت نسبت به قارچ خام شیتاکه است که تنها در درصد محدودی دیده شده است و با پخت قارچ، این آلرژی نیز بر طرف می شود.
        البته این نکته رو هم لازم هست اضافه کنم، همراه این پک گانودرما خالص هم خدمتتون ارسال خواهد شد، گانودرما نه تنها باعث هپاتیت نمی شود بلکه در درمان بیماران مبتلا موثر است. این مقاله را از سایت ما بخوانید: گانودرما و هپاتیت

        همچنین تبیان در مقاله ای دیگر به خواص گانودرما بر درمان هپاتیت نوشته است:
        article.tebyan.net/

    23. المیرا گفت:

      سلام.من تعدادی زائده گوشتی در ناحیه تناسلیم ایجاد شده درست جاهایی ک به پودر موبر حساسیت نشون میدادم نمیدونم زگیل هست یا نه.‌‌ولی سه ماهه دارم پاورفیت و گانودرما میخورم الان بعد سه ماه شبیه به خال سیاه شدن.ممکنه زگیل نباشن و تگ پوستی باشن؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام خدمت شما . نمی توان نظر داد. مطمئن ترین راه تست hpv است.

    24. متی گفت:

      اگر خانم باکره باشه چطوری میشه فهمید که خوب شده؟البته که جای زگییل ها کاملا رفع شده

      1. گانودرم گفت:

        در خانم ها تنها با تست پاپ اسمیر یا نمونه برداری از دهانه رحم مشخص میشود در غیر این صورت راهی وجود ندارد.

    25. ناشناس گفت:

      سلام
      من رابطه با خانومی داشتم که پوسال پیش زیگیل تناسلی داشته ولی به گفته خودش خوب شده ولی من اگه بخوام پیشگیری کنم میشه؟یا اینکه از کجا بفهمم منم درگیر این بیماری شدم؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و درود خدمت شما / متاسفانه برای آقایون هیچ آزمایشی برای یافتن “وضعیت HPV” فرد وجود ندارد و در خانم ها نیز سالانه با آزمون پاپ مشخص میشود که آیا این ویروس در بدن وجود دارد یا نه . اگر آزمون پاپ و تست hpv ایشون منفی باشه جای نگرانی نیست اما اگر مثبت باشه به احتمال قوی شما نیز مبتلا شده اید و باید مراحل درمانی را طی کنید.

    26. ناشناس گفت:

      سلام وقت بخیر من زگیل تناسلی دارم دو بار هم کرایو کردم ولی بازم زگیل ها برگشتن من ۴۰ روز قارچ گانودرما
      مصرف کردم ولی ادامه ندادم حالا میخواستم ببینم با قارچ گانودرما یا شیتاکه درمان قطعی میشه یا نه ممنون

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام خدمت شما . ۴۰ روز مدت زمان کمی است. البته با مصرف گانودرما اصل و خالص طی این مدت کوتاه عود زگیل قطع می شود . از گانودرما و شیتاکه برای زگیل استفاده کنید. اگر کمبود ویتامین D نداشته باشید، طی ۳ ماه زگیل ها حذف و طی حداکثر ۱ سال ویروس از بدن حذف می گردد. زمان درمان وابسته به تایپ های ویروس و مدت زمان ابتلا می باشد

    27. ناشناس گفت:

      من همون اول لیزر کردم و از قارچ ها استفاده کردم. بعد دو ماه یدونه زگیل جدید هم نداشتم. زمانی که سیستم ایمنی با این محصولات قوی بشه زگیلم نمی زنیم. فقط باید مراقب رژیم غذایی و تنش های استرس زا باشیم. انشالا که چند ماه دیگه ویروس دفع میشه.

    28. ناشناس گفت:

      سلام من ۳ ماهه که از محصولاتتون یعنی گانودرما و شیتاکه برای زگیل تناسلی استفاده می کنم. برخی از زگیل ها خشک شده اند اما چند تا دونه هنوز باقی مونده میتونم با لیزر بسوزونمشون ؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام خدمت شما . بسیار عالی. اگر زگیل جدید نداشتید به این معناست که فعالیت ویروس متوقف و همچنین قارچ ها و سیستم ایمنی بدن موثر واقع شده. زگیل هایی که همچنان باقیمانده عموما فاقد ویروس بوده پس می توانید با روش های فیزیکی آن ها را حذف نمایید. بعد از ۶ ماه آزمایش HPV بدید احتمال زیاد جواب منفی خواهد بود.

    29. پروا گفت:

      میشه بفرمایید حداکثر چه مدت درگیر طول درمان هستیم؟ من مبتلا و دنبال درمان زگیل تناسلی با گانودرما هستم.

      1. گانودرم گفت:

        با توجه به تجربه، با مصرف قارچ های دارویی ما حدود ۷۰ درصد از عفونت های HPV (چه کم خطر و چه پرخطر) ظرف کم تر یک سال از بین می روند. حدود ۹۱ درصد عفونت ها در عرض ۲ سال از بین می روند. تاثیر قارچ های دارویی روی تایپ های پرخطر موثرتر است.

    30. سرمندی گفت:

      من اچ پی وی دارم. با مشورت شما از سه قارچ شیتاکه، ترکی تیل و گانودرما برای اچ پی وی خریدم و استفاده میکنم. میخواستم ببینم سیگار و قلیون رو باید ترک کنم یا مشکل دارد؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام خدمت شما . مطابق شیوه ای که خدمتتون عرض شده از سه قارچ استفاده نمایید. اگر به دنبال درمان زگیل تناسلی با قارچ های دارویی هستید، سیگار را ترک کنید. کشیدن سیگار سبب تشدید بیماری می شود.
        علاوه بر سیگار از هر اقدامی که سبب تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود مثل مصرف الکل ، قلیون اجتناب کنید.

    31. لاجوردی گفت:

      واکسن گارداسیل برای درمان زگیل تناسلی چطوره؟ توصیه میکنید یا خیر ؟

      1. گانودرم گفت:

        خیر. گارداسیل برای پیشگیری انواع مشخصی از ویروس پاپیلومای انسانی خصوصاً تیپ ۶٬۱۱٬۱۶٬۱۸ کاربرد دارد. در واقع گارداسیل برای پیش از ابتلا است و کاربرد درمانی ندارد.

    32. مرتضی گفت:

      سلام ببخشید کسی که hpv تیپ۵۲ از نوع پر خطر داره وتحت درمان گانودرما هست می تونه تواین فاصله ارتباط جنسی داشته باشه ؟منظورم اینه که بدتر نمیشه؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام وقت خوش . اگر متاهل هستید، همسر شما نیز به احتمال قریب به یقین مبتلا به تایپ hpv شما هستند. بنابر این در حین اینکه تحت درمان هستید ارتباط جنسی محافظت شده بلامانع است. (باید از ورود مجدد ویروس به بدن جلوگیری شود) اگر هم متاهل نیستید بله طبیعتا تا دفع کامل ویروس هر گونه ارتباط نباید باشد چرا که خیلی راحت این ویروس قابل انتقال است.

    33. سحر ایزدی گفت:

      شیتاکه میتونه ویروس اچ پی وی رو ریشه کن کنه ؟ من دو ماهه از شیتاکه و گانودرما مطابق دستور شما استفاده می کنم ، خدارو شکر روی سطح زگیل ها خشک و سیاه شده و زگیل جدید نداشتم اما حقیقتش برام سواله که ریشه کن میشه یا نه

      1. گانودرم گفت:

        قارچ شیتاکه دارای ماده منحصر به فردی به نام active hexose correlated compound است که دارای ترکیبی از اسید امینو ها، پلی ساکارید ها و مواد معدنی است. شیتاکه به عنوان یک ایمنی درمانی عمل میکند.
        همانطور که بار ها اشاره کردیم در صورتی که بدن شما کمبودی از نظر ویتامین ها نداشته باشد و رژیم غذایی سالمی را دنبال کنید، به امید خدا درمان زگیل تناسلی محقق خواهد شد . عدم عود و خشک شدن زگیل ها نشانه ی خوبی از روند درمان است.

    34. ناشناس گفت:

      سلام عذر میخوام سوالم اینه که اثربخشی گارداسیل۹ چطوره ؟ خوبه ؟

      1. گانودرم گفت:

        سایت رسمی سازمان غذا و داروی آمریکا گارداسیل۹ را برای پیشگیری از بیماری های ناشی از ۹ نوع پاپیلوما انسانی (HPV) مورد تایید قرار داده. گارداسیل۹ واکسنی است که برای تجویز در زنان ۹ تا ۲۶ سال و مردان ۹ تا ۱۵ سال مورد تایید قرار گرفته است . این واکسن از تایپ های ۱۶، ۱۸، ۳۱، ۳۳، ۴۵، ۵۲ و ۵۸ و نیز جلوگیری از زگیل تناسلی ناشی از تایپ های ۶ و ۱۱ ویروس کاربرد دارد.

    35. مقامی گفت:

      سلام ، آیا قارچ گانودرما و قارچ شیتاکه برای زگیل زبان هم قابل استفاده هستند ؟ ممنون از شما

      1. گانودرم گفت:

        سلام و درود بله زگیل میتواند در هر جایی از بدن رویت شود به عنوان مثال در قسمت تناسلی یا دهان و زبان. به هرحال زگیل دهانی هم مثل بقیه زگیل ها به راحتی قابل درمان است و تفاوتی ندارد. اما باید بیشتر دقت نمایید. چرا که گاز گرفتن و با خراش اتفاقی آنها ممکن است باعث پخش آن شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *