• اگر شما یا همسرتان به تازگی به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) مبتلا شده اید، مطمئناً تنها نیستید. چرا که عفونت HPV شایع ترین عفونت مقاربتی در جهان است.

    خبر خوب این است که اکثر عفونت های HPV با رعایت چند نکته ساده به آسانی پاکسازی می شود. پس لطفا نگران نباشید. صرف نظر از این موضوع، چند راهکار وجود دارد که می توانید برای مقابله با زگیل تناسلی و درمان سریعتر انجام دهید. از جمله معاینه مرتب، رعایت نکات بهداشتی، تقویت سیستم ایمنی بدن خود و موارد دیگر. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

    برای درمان زگیل تناسلی فقط کافیه از طریق واتس اپ ۰۹۳۷۰۲۴۶۴۳۶ با ما در ارتباط باشید.

    همسرم زگیل تناسلی داره، زگیل تناسلی خطرناکه؟

    زگیل ها معمولاً توسط گونه های کم خطر HPV ایجاد می شوند. به این معنی که احتمال سرطانی شدن این گونه ها پایین هست و پس از درمان و پاک شدن ویروس، خطر بالایی برای عوارض طولانی مدت وجود ندارد. البته باید توجه داشت که معمولا افراد همزمان به چند تایپ کم خطر و یک تایپ پرخطر مبتلا هستند. بنابراین اقدام به موقع شرط مصونیت از خطرات ویروس است.

    HPV برای همسرم چه خطراتی دارد؟

    • در مردان، HPV می‌تواند ناحیه تناسلی و همچنین گلو را با زگیل، سرطان آلت تناسلی، سرطان مقعد و سرطان اوروفارنکس (گلو) تحت تأثیر قرار دهد.
    • در خانم‌ها HPV  علاوه بر زگیل ممکن است به سرطان دهانه رحم، سرطان مقعد و سرطان اوروفارنکس ختم شود.

    البته باید توجه داشت که از بیش از ۱۰۰ تایپ و سویه HPV، تنها تعداد انگشت شماری با سرطان مرتبط هستند. در هر صورت جای نگرانی نیست با اقدامات به موقع میتوان خطر ابتلا به سرطان را به صفر رساند.

    سیستم ایمنی همسر خود را تقویت کنید

    میتوان با اطمینان گفت بدون تقویت سیستم ایمنی بدن، پاکسازی ویروس و درمان زگیل تناسلی همسر شما غیر ممکن است. پس موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

    ۱- ترک سیگار ( قلیون – الکل و …)

    اگر همسر شما در حال حاضر از سیگار استفاده میکند و HPV دارد، باید تمام تلاش خود را برای ترک سیگار انجام دهید. نیکوتین موجود در سیگار سیستم ایمنی را تضعیف و توانایی بدن را در پاکسازی ویروس کاهش می دهد. با سیستم ایمنی ضعیف به سرعت بیماری تمام بدن فرد را در بر می گیرد.

    کاهش استرس

    استرس باعث تغییرات ناسالم زیادی در بدن می شود. وقتی سطح هورمون استرس بدن افزایش می یابد، سیستم ایمنی بدن آنطور که باید کار نمی کند. این بدان معناست که شما نمی توانید با عفونت هایی مانند HPV به طور موثر مبارزه کنید.

    ایجاد تغییرات در سبک زندگی برای به حداقل رساندن سطح استرس بسیار مهم است. فعالیت هایی مانند یوگا، تای چی و مدیتیشن می تواند به کاهش اثرات استرس بر بدن کمک کند.

    رژیم غذایی سالم

    بدون شک قارچ های دارویی نظیر قارچ گانودرما لوسیدوم، قارچ شیتاکه و ترکی تیل از موثرترین محصولات غذایی درمان زگیل تناسلی هستند. استفاده از این قارچ ها ایمن بوده و عوارض جانبی موجود در سایر دارو‌های شیمیایی HPV را ایجاد نمی کند. AHCC موجود در قارچ شیتاکه میتواند سیستم ایمنی بدن را بالا ببرد تا بدن ویروس را دفع کند. سیستم ایمنی بدن ترکیبی از چند فاکتور هست.  AHCC یکی از این فاکتورهای ضروریست. باید تمام فاکتورها در بدن تقویت شود تا شاهد بهبود باشیم. همچنین برخی ویتامین های کمپلکس B در تقویت سیستم ایمنی بدن هنگام مبارزه با HPV موثر هستند. این ویتامین ها شامل ریبوفلاوین (B2) ، تیامین (B1) ، ویتامین B12 و فولات هستند.

    برای تهیه قارچ‌های شیتاکه و گانودرما برای درمان زگیل تناسلی همسر خود فقط کافیه از طریق واتس اپ ۰۹۳۷۰۲۴۶۴۳۶ با ما در ارتباط باشید.

    قارچ شیتاکه منبع ahcc

    قارچ شیتاکه منبع ahcc

    بیشتر بدانید: ۶ مکمل دیگر برای درمان طبیعی HPV

    کمبود ویتامین D نداشته باشید

    تحقیقات نشان می دهد که ویتامین D نقش مهمی در عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد و کمبود آن در بدن، شرایط ابتلا به عفونت را فراهم می کند. یکی از وظایف اصلی ویتامین D کمک به فعال شدن سلول های T، معروف به “سلول های قاتل” در بدن است. سلول های T در واقع پاتوژن های خارجی مانند ویروس ها را تشخیص داده و از بین می برند. بنابر این در صورت کمبود ویتامین D استفاده از مکمل های درمانی مثل قارچ های دارویی بی اثر است. چکاپ کلی بدید تا سطح ویتامین D تعیین شود. ویتامین D برای حفظ عملکرد سیستم ایمنی بدن که قادر به مبارزه با عوامل بیماری زای خارجی است، بسیار مهم می کند. (منبع: Vitamin D and the Immune System)

    میزان ویتامین D چقدر باید باشد؟

    در مورد میزان ویتامین D مورد نیاز برای عملکرد سالم، اختلاف نظر وجود دارد. بسته به سطح خون شما، ممکن است به ویتامین D بیشتری نیاز داشته باشید.

    موسسه غذا و کشاورزی علوم گزارش توصیه های جدید بر اساس واحد بین المللی (IUS) در روز است. IU یک نوع استاندارد برای اندازه گیری داروها و ویتامین ها است. IUs به متخصصان کمک می کند تا دوز توصیه شده  و میزان کمبود را برای هر فرد تعیین کنند.

    یک IU برای هر نوع ویتامین یکسان نیست. IU بر اساس میزان تأثیر یک ماده در بدن شما تعیین می شود. IU های توصیه شده برای ویتامین D عبارتند از:

    • کودکان و نوجوانان: ۶۰۰ IU
    • بزرگسالان تا ۷۰ سال: ۶۰۰ IU
    • بزرگسالان بالای ۷۰ سال: ۸۰۰ IU
    • زنان باردار یا شیرده: ۶۰۰ IU

    آزمایش ویتامین بدید و با تجویز پزشک از مکمل های حاوی ویتامین D استفاده شود. با رعایت اصول ساده بدن طی ۶ ماه الی ۲ سال ویروس HPV را دفع میکند.

    شوهرم زگیل تناسلی داره آیا من هم مبتلا شده ام؟

    به احتمال بسیار قوی بله! فقط به این دلیل که نمی توانید زگیل را در خود ببینید به این معنی نیست که شما HPV ندارید. عفونت می تواند دوره پنهان طولانی داشته باشد. دوره پنهان طولانی به این معنی است که ماه ها از زمانی که فرد به ویروس آلوده می شود و زمانی که فرد متوجه زگیل تناسلی می شود، می گذرد. گاهی اوقات، زگیل ها ممکن است سال ها طول بکشد تا ایجاد شوند.

    HPV به این معنای خیانت است؟

    لزوما خیر. عفونت HPV ممکن است نهفته باقی بماند و برای هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌ها علائمی را ایجاد نکند. بنابر این ممکن است همسر شما قبل از ازدواج با شما به این ویروس مبتلا شده باشد. از آنجایی که شرکای جنسی اغلب ویروس را بین یکدیگر به اشتراک می گذارند، سخت است که بفهمیم چه کسی ویروس را به چه کسی منتقل کرده است. ردیابی عفونت اصلی به منشا آن بسیار دشوار است. بنابراین اتهام را کنار بگذارید و تمام تمرکز و تلاش خود را برای درمان به کار بگیرید.

    ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد پک درمان زگیل:

    واتس اپ : https://wa.me/+989370246436

    تلگرام : https://Tlgrm.in/Ganoderm_support

    محصولات درمانگر زگیل تناسلی

      بسته تقویت ایمنی (شیتاکه و گانودرما و ترکی تیل) + ۱ ماهه

      ۱,۱۸۰,۰۰۰ تومان
      مناسب برای بیماری های ویروسی HPV - HSV۲ بسته گانودرما لوسیدوم قرمز ۱۵۰ گرم شیتاکه خارجی ۳۰ گرم قارچ ترکی تیل پرورشی

      بسته تقویت ایمنی (شیتاکه و گانودرما و ترکی تیل) + دوره ۳ ماهه

      قیمت اصلی ۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۲۸۰,۰۰۰ تومان است.
      مناسب برای بیماری های ویروسی HPV - HSV
      • ۶ بسته دمنوش گانودرما لوسیدوم قرمز
      • ۴۵۰ گرم شیتاکه خارجی
      • ۹۰ گرم قارچ ترکی تیل پرورشی
       

      پودر شیتاکه وارداتی (椎茸) ۱۰۰ گرم

      ۳۶۰,۰۰۰ تومان
      • تهیه شده از قارچ شیتاکه وارداتی
      • 100 گرم شیتاکه بدون افزودنی
      • ارسال رایگان به سراسر ایران عزیز
      • چاشنی عالی برای انواع سس، انواع سوپ و غذا

      قارچ گانودرما پودر نشده

      ۲۹۰,۰۰۰ تومان
      • از مرغوب ترین گانودرمای قرمز
      • ۱۰۰ گرم قارچ گانودرما پودر نشده 
      • حاوی اسپور فراوان روی سطح کلاهک قارچ 
      • تولید شده در شرایط کاملا ارگانیک

      قارچ شیتاکه (Shiitake) اصل خارجی درجه ۱

      ۳۴۵,۰۰۰ تومان۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
      •  شیتاکه اصل چین
      • اندازه قارچ cm 3-5 (ایده آل ترین اندازه برای رستوران ها و مصارف درمانی)
      • پرفروش‌ترین و موثرترین محصول برای تسریع درمان HPV (زگیل تناسلی) و HSV
      • ارسال بار جدید از ۱ اردیبهشت

      خرید قارچ گانودرما (درجه ۱)

      ۲۶۰,۰۰۰ تومان۳۱۰,۰۰۰ تومان
      • از مرغوب ترین گانودرمای قرمز معروف به گانودرما لوسيدوم
      • تولید شده در شرایط کاملا ارگانیک و بدون هیچگونه افزودنی شیمیایی
      • انقضا 11.2025 
      • ارسال به سراسر ایران
       

      میانگین امتیازات ۴ از ۵
      از مجموع ۳ رای

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *