• نحوه مصرف گانودرما:

    پیش از آنکه به نحوه صحیح مصرف گانودرما بپردازیم لازم میدانیم تا مقدمه ای از این قارچ خدمت شما ارائه کنیم. قارچ های خوراکی در سال های اخیر به یکی از اصلی ترین ها در سبک های زندگی سالم تبدیل شده اند. قارچ های آسیایی مدتهاست که به طور سنتی در فرهنگ و غذاهای آسیای شرقی برای آرام سازی بدن و آرامش ذهن مورد استفاده قرار می گیرد. تقاضا برای قارچ های فوق العاده مانند قارچ گانودرما به عنوان بخشی از حرکت جهانی به سمت عادات بیشتر مصرف مواد غذایی ارگانیک، به غرب گسترش یافت.

    قارچ گانودرما لوسیدوم، که در ادامه به نحوه مصرف آن می پردازیم، همچنین به عنوان قارچ Lingzhi و “قارچ جاودانگی” شناخته می شود. این قارچ یکی از محبوب ترین داروهای گیاهی است که در مناطق مختلف گرم و مرطوب در آسیا رشد می کند. گانودرما بومی مناطق مختلف آسیا از جمله چین، کره و ژاپن است. درمانگران سنتی چینی به دلیل تقویت سیستم ایمنی بدن و خاصیت ضد التهابی، بیش از ۲۰۰۰ سال پیش در زمان سلسله هان استفاده از قارچ گانودرما را آغاز کردند.

    پودر گانودرما یکی از شکل های متداول این قارچ در بازار است. پودر قارچ گانودرما غنی از بتا گلوکان است. بتاگلوکان یک پلی ساکارید خاص با فعالیت های تحریک کننده سیستم ایمنی و ضد تومور است.

    پودر قارچ گانودرما همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی طبیعی است که از سلامت بدن و ذهن حمایت می کند. با توجه به کلاهبرداری هایی که در عطاری ها دیده می شود، امروزه مردم ترجیح می دهند پودر قارچ گانودرما را از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری و میل کنند.

    آخرین به روزرسانی این مقاله: فروردین ماه ۱۴۰۲

    پودر قارچ گانودرما چه خواصی دارد؟

    پودر قارچ گانودرما بیشتر به دلیل اثرات درمانی شناخته شده است. اگر قارچ گانودرما لوسیدوم به شکل صحیح استفاده شود، می تواند روی حداقل ۲۳ بیماری تاثیر مستقیم داشته باشد. البته در این مقاله قصد نداریم به تمامی خواص گانودرما اشاره کنیم. ویژگی های خاص آن و فواید سلامتی این قارچ شامل افزایش متابولیسم، سیستم ایمنی بدن و بهبود سیستم هضم است. به طور عمومی پودر گانودرما می تواند به آرامش ذهن کمک کند. همچنین مصرف روزانه از پودر گانودرما می تواند به بدن کمک کند تا خود را با شرایط بسیار استرس زا سازگار کند. علاوه بر این، سلامتی سیستم ایمنی فرد را حفظ می کند.  امروزه گانودرما در جهان به عنوان مکمل غذایی فوق العاده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

    قارچ گانودرما یک گیاه آداپتوژنیک است که مدتها مورد احترام بوده است. گیاهان آداپتوژنیک به تعادل در عملکردهای حیاتی بدن کمک می کند.  ترکیبات فعال و سایر مواد مغذی ضروری در پودر گانودرما وجود دارد. طبق گزارش WebMD، مواد مغذی ضروری بدن را می توان از قارچ گانودرما بدست آورد. به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم، پودر قارچ گانودرما می تواند به بدن در پردازش استرس کمک کند تا سیستم ایمنی بدن بتواند به همان اندازه که باید موثر عمل کند.

    مطالعات بارها و بارها نشان داده اند که گانودرما توانایی آنتی اکسیدانی دارند که به آنها امکان می دهد دفاع بدن را در برابر سرطان، شرایط خود ایمنی، بیماری های قلبی، آلرژی ها، عفونت ها و موارد دیگر تقویت کنند.

    ارزش غذایی برتر قارچ گانودرما از دوران باستان کاملاً شناخته شده است. از گذشته تا به امروز به عنوان یک داروی سنتی چینی مورد استفاده عموم قرار گرفته است. پودر گانودرما دارای ترکیبات فراوانی مانند تری ترپن ها و پلی ساکاریدها است. این ترکیبات دارای فعالیت های بیولوژیکی مختلفی هستند. این ترکیبات تعادل بدن را تنظیم می کنند و ضمن بهبود کیفیت خواب، هر نوع خستگی را از بین می برند.

    نحوه عملکرد پودر قارچ گانودرما 

    طی چند دهه گذشته، ده ها مطالعه مختلف در ژاپن، چین، ایالات متحده  و انگلیس انجام شده است. این مطالعات نشان داده است که قارچ های گانودرما قادر به محافظت در برابربیماری های بی شماری هستند. از جمله:

    • التهاب
    • خستگی (از جمله سندرم خستگی مزمن)
    • عفونت های مکرر (دستگاه ادراری، برونشیت، عفونت های تنفسی و غیره)
    • بیماری کبد
    • آلرژی غذایی و آسم
    • مشکلات گوارشی، زخم معده و سندرم روده
    • رشد تومور و سرطان
    • اختلالات پوستی
    • اختلالات خود ایمنی (ویتیلیگو، پسوریازیس و ..)
    • دیابت
    • ویروس ها، از جمله آنفلوانزا، اچ پی وی، اچ آی وی / ایدز یا هپاتیت
    • بیماری قلبی، فشار خون بالا، فشار خون بالا و کلسترول بالا
    • اختلالات خواب و بی خوابی
    • اضطراب و افسردگی

     

    فیلم آموزش مصرف قارچ گانودرما :

     

    شیوه مصرف گانودرما:

    تمامی خواص گانودرما که در بالا به آن اشاره کردیم حاصل نمیشود مگر آنکه شیوه صحیح مصرف گانودرما رعایت شود. اگر بخواهیم قارچ گانودرما در همه ی اشکال آن بیشترین تاثیر را داشته باشد باید آن را بصورت مداوم مصرف کنیم. مصرف دوز های کم برای مدت زمان طولانی بهتر از مصرف دوز های زیاد برای دوره ی زمانی کوتاه است.

    در ادامه به شیوه مصرف گانودرما و مقدار مصرف گانودرما میپردازیم:

    قارچ های دارویی از جمله گانودرما باید در آب داغ حرارت ببیند تا پوسته ی کتین  آن بشکند. با این کار پلی ساکارید هایی که در سیستم گوارشی ما بصورت مایع یا جامد وجود ندارند آزاد می شوند.

    شما می توانید تکه های قارچ خشک شده یا شکل پودری آن را همراه با دمنوش های گیاهی مصرف کرده .و فرمولاسیون دمنوش مخصوص به خودتان را متناسب با اهداف سلامتی تان داشته باشید.

    همچنین می توانید این قارچ را در خرد کن با سرعت بالا خرد کرده و آن را همراه با چای مصرف کنید.گانودرما قارچی با طعم تلخ و چوب مانند است. شما می توانید عصاره پودری این گیاه را در آب داغ یا چای مخلوط کرده .و کمی آن را با عسل، شیره انگور و یا شیره خرما مخلوط کنید تا هم طبع سرد قارچ گرفته شود و هم .طعمی دلپذیر شبیه قهوه ی تلخ و شیرین پیدا کند.

    البته محدودیتی در شیوه مصرف گانودرما وجود ندارد.و گانودرما میتواند در انواع تونیک ها، شیک ها و حتی دسر ها ترکیب شود و مصرف گردد. اما موثرترین شیوه مصرف گانودرما به شکل دمنوش و چای خواهد بود. ( برای تهیه مرغوب ترین گانودرما با ما در ارتیاط باشید)

    نحوه آماده سازی گانودرما 

    تهیه عصاره گانودرما در خانه نسبتاً ساده است.

    1. اگر قارچ گانودرما را به شکل پودر نشده از ما تهیه کرده اید، ابتدا لازم است تا قارچ ها را به قطعات کوچک خرد نمایید.
    2. به مقدار ۲ گرم از پودر گانودرما و یا ۲ گرم از قطعات گانودرما پودرنشده را در قابلمه ای با آب جوش قرار دهید. مخلوط را حدود ۴۰ دقیقه با حرارت کم بجوشانید.
    3. سپس مخلوط را صاف کنید و تفاله قارچ را دور بریزید.
    4. قبل از نوشیدن، بگذارید خنک شود.

    شما همچنین می توانید به عصاره گانودرما آب میوه، چای سبز، زنجبیل یا یک شیرین کننده اضافه کنید تا طعم عصاره دلپذیرتر شود.

    مطالعه این آموزش ها می تواند برای شما مفید باشد: تهیه چای گانودرما و دمنوش گانودرما 

    مقدار مصرف گانودرما

    مقدار مصرف گانودرما

    مقدار مصرف گانودرما

    محدودیتی در شیوه مصرف گانودرما وجود ندارد. اما مقدار مصرف گانودرما باید رعایت شود. معمولا مصرف دوز متوسط تا بالا مجاز است..که البته این مقدار به نیاز های بدن و وضعیت سلامتی افراد بستگی دارد.

    این استاندارد مقدار مصرف گانودرما، روزانه بین ۱ تا ۵ گرم در روز است. برای موارد درمانی خاص تا ۱۰ گرم در روز می‌تواند افزایش پیدا کند. (اگر از محصول ما تهیه می کنید، به دلیل مرغوبیت بالا روزانه حداکثر ۲ گرم میل بفرمایید) پیشنهاد میکنیم:

    • با یک گرم در روز آغاز و به شکل تدریجی این مقدار را زیر نظر پزشک افزایش دهید.
    • توصیه می شود کسانی که بیماری قندی یا افت فشارخون دارند. دمنوش گانودرما را به دو یا سه وعده قسمت کنند. و با فاصله زمانی حداقل ۴ ساعت میل نمایند.
    •  اگر از داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین استفاده می کنید، باردار هستید یا در دوران شیردهی قرار دارید .حتما درباره مصرف گانودرما با پزشک متخصص مشورت کنید.

    مقدار مصرف گانودرما به کیفیت قارچ بستگی دارد اگر از قارچ های پرورشی مجموعه ما استفاده میکنید با توجه به کیفیت بالا تنها مجاز به استفاده روزانه ۲ گرم هستید و افزایش این مقدار بدون تجویز پزشک توصیه نمی شود.

    تداخلات دارویی با گانودرما؟

    قارچ گانودرما با داروهای ضد فشارخون – ضد انعقاد خون و داروهای دیابت تداخل دارد و خاصیت هم افزایی ایجاد می کند. علاوه بر این به جهت احتیاط در صورتی که از دارویی خاص استفاده میکنید، مصرف گانودرما باید زیر نظر پزشک میل شود.

    1.  قارچ گانودرما با داروهای ضد فشارخون تداخل دارد. قارچ گانودرما  فشار خون را کاهش می دهد. مصرف قارچ گانودرما همراه با داروهای ضد فشار خون می تواند فشار خون فرد را خیلی کاهش دهد. تعدادی از داروهای کاهنده فشارخون عبارتند از: کاپتوپریل، انالاپریل، لوزارتان، والسارتان، دیلتیازیم، آمیلودیپین، هیدروکلروتیازید، فوروزماید و…
    2. داروهای ضد انعقاد خون با گانودرما تداخل دارند. دوزهای بالا از قارچ گانودرما ممکن است باعث کاهش سرعت لخته شدن خون شود. مصرف قارچ گانودرما همراه با داروهای ضد انعقادخون احتمال کبودی و خونریزی را افزایش می‌دهد.

    تعدادی از داروهای ضد انعقادخون عبارتند از: آسپرین، کلوپیدوگرل (پلاویکس)، دیکلوفناک، ایبوپروفن، ناپروکسن، دالتپارین، اناکساپرین، هپارین، وارفارین و…

    ۳-داروهای دیابت مثل :

    glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulin, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), و….

    در صورت تصمیم به استفاده هم زمان این دسته از داروها با گانودرما، زیر نظر پزشک دوز داروها کنترل شود.

     بهترین زمان برای نوشیدن گانودرما؟

    به انتخاب شخصی بستگی دارد. هر روز گانودرما بنوشید و زمانی را پیدا کنید که برای شما راحت تر باشد. اما در نظر داشته باشید که گانودرما یک قارچ دارویی مفید برای تنظیم چرخه خواب و کاهش بی خوابی است. در طب سنتی شرقی، گانودرما اغلب در شب، قبل از خواب، به عنوان چای آرام بخش مصرف می شود. بنابر این به دلیل اثرات آرام بخش آن، ساعات ابتدایی شب بهترین زمان مصرف قارچ گانودرما است. ما ساعت ۱۸ الی ۲۰ را توصیه می کنیم.
    بله بهترین زمان برای لذت بردن از گانودرما چند ساعت قبل از خواب است. زیرا اثر آرام بخشی روی بدن دارد و باعث می شود خواب عالی شبانه داشته باشید. از آنجا که قارچ گانودرما حاوی کافئین نیست، می توانید در هر زمان از روز از گانودرما خود لذت ببرید. با این حال، مهمتر این است که شما قارچ های خود را به صورت روزانه مصرف کنید تا آنها زمان لازم برای ساختن در سیستم شما را داشته باشند.
    وقتی افراد شروع به مصرف داروی ضد افسردگی می کنند، انتظار ندارند که این اثرات بلافاصله شروع به کار کنند. گانودرما هم همینطور هست. پس صبور باشید و انتظار نتیجه فوری نداشته باشید.
    1. چند ساعت قبل از خواب: اثر آرام بخشی روی بدن دارد و باعث می شود خواب عالی شبانه داشته باشید.
    2. صبح زود: مصرف قارچ گانودرما در صبح زود به دلیل اینکه سبب افزایش انرژی، حفظ شادابی و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، موثر است.
    3. بعد از ورزش: مصرف قارچ گانودرما پس از ورزش به دلیل اینکه باعث بازسازی عضلات، کاهش التهابات و افزایش تحمل بدن در برابر فعالیت های ورزشی می شود، پیشنهاد می شود.
    4. بعد از غذا: مصرف قارچ گانودرما بعد از غذا به دلیل اینکه به کنترل سطح قند خون کمک می کند و به هضم غذا کمک می کند، مفید است.

    مصرف قارچ گانودرما با معده خالی 

    اگرچه مصرف گانودرما با معده خالی به طور کلی مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما در بعضی افراد ممکن است مصرف گانودرما با معده خالی باعث ایجاد عوارض نامطلوب شود مانند تهوع، استفراغ، سوء هاضمه و سایر علائم گوارشی. در صورت احساس ناراحتی توصیه می شود که گانودرما را همراه با غذا یا پس از غذا میل کنید.

    استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع و لینک به سایت گانودرم بلامانع است.

     

    بهترین زمان مصرف قارچ گانودرما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    123 دیدگاه در “مقدار مصرف گانودرما + فیلم آموزش شیوه مصرف گانودرما

    1. الہام گفت:

      میشہ شمارہ تماس بدید

    2. الہام گفت:

      سلام ودرودبرشما۔مشاورین شما تاکید دارندکہ دیابت رودرمان میکنہ وبہ من گفتن کہ ۱سال استفادہ کنیددیگہ دیابتت خوب میشہ سیستم ایمنیت میرہ بالا ودیگہ میتونی گانودرما روقطع کنید۔

      1. گانودرم گفت:

        دروغه! وعده های دروغ مشاوران شرکت های بازاریابی ارتباطی به مجموعه ما نداره. متاسفانه شاهد کلاهبرداری گسترده توسط این عزیزان هستیم.

    3. الہام گفت:

      سلام۔یعنی این ھمہ تبلیق وتوتلویزیون گفتہ شدہ وبرای قطع دیابت موثر۔تاثیری برای دیابت ندارہ۔گانودرما ۔

      1. گانودرم گفت:

        سلام الهام عزیز.
        گانودرما برای کنترل دیابت موثره اما به صورت کلی دیابت درمان نداره.

    4. الہام اسدی گفت:

      سلام ۲۷سالم۔ویک ماہ دیابت دارم و۱۴روزازگانودرماموکا استفادہ میکنم ھنوزقندم رو۳۵۰ ۔ووزنم خیلی امدہ پایین ۔آیا باخوردن این دارو وزن میگیرم۔

      1. گانودرم گفت:

        سلام و درود قهوه های گانودرما تاثیری روی دیابت ندارند. ضمنا گانودرما چاق کننده نیست.

    5. الہام گفت:

      سلام ۲۷سالم۔ویک ماہ دیابت دارم و۱۴روزازگانودرماموکا استفادہ میکنم ھنوزقندم رو۳۵۰ ۔ووزنم خیلی امدہ پایین ۔آیا باخوردن این دارو وزن میگیرم۔

    6. الهام محمدی گفت:

      سلام وقتتون بخیر ببخشید من رماتیسم مفصلی دارم میخواستم بدونم که برای رماتیسم مفصلی این قارچ مفیده و چگونه باید استفاده کنم ممنون از شما.

    7. ناشناس گفت:

      سلام، بنده مقدار ۵۰ گرم قارچ گانودرما رو بصورت طبیعی و تازه از جنگل تهیه نمودم؛ بیزحمت روش خشک کردن آن رو راهنمایی میفرمایید؟ و اینکه ۲۵ روز و روزی ۲ گرم مصرف کنم کافیه برای اثر بخشی؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و درود قارچ گانودرما جنگلی غیر قابل استفاده هست و بعضا باعث از کار افتادن کبد انسان میشه.

    8. ناشناس گفت:

      قهوه‌گانودرم‌‌مصرف‌میکنم‌میوه‌درکنارش‌خوبه‌یان‌هرمیوه‌ای‌باشه‌همیشه‌میوه‌خوردن‌درکنارش‌خوبه‌یان

      1. گانودرم گفت:

        تداخلی نداره دوست عزیز.

    9. Feri گفت:

      سلام من قارچ خریداری کردم و پودرش کردم با قهوه و سوالم اینه چ مدت پودر شده سالم باقی میمونه و خراب نمیشه شرایط نگهداریش لطفا

      1. گانودرم گفت:

        سلام و درود. سعی کنید در ظرف در بسته و محیط خشک نگهداری کنید. به صورت کلی قارچ گانودرما به مانند سایر گیاهان دارویی وقتی در بسته‌بندی پلمپ قرار می‌گیرد تا دوسال قابل استفاده است. اما پس از خارج شدن از حالت پلمپ بهتر است طی ۳ ماه اول استفاده شود.

    10. فرزاد گفت:

      برای کبد چرب قبل از صبحانه مصرف شود یا بعد از صبحانه؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام خدمت شما.
        شب هنگام بهترین زمان مصرف گانودرما است. مصرف گانودرما صبح ناشتا پیشنهاد نمی شود.

    11. محمد گفت:

      سلام نحوه مصرف برای سندروم خستگی مزمن چجوریه

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام خدمت شما . روزانه ۲ گرم به مدت ۴۵ دقیقه ( روی حرارت مستقیم و یا قوری) دم و در ساعات ابتدایی شب ( ۱۸ الی ۲۰ ) میل شود.

    12. ناشناس گفت:

      سلام عصر یکشنبتون بخیر لطفا توضیح بفرمایید نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی به چه شکله ؟ چند روز باید برای درمان اچ پی وی از گانودرما استفاده کنم؟ ۲۷ سال دارم و خانم هستم. تقریبا ۹ ماهه که متوجه شدم به تایپ ۱۶ ویروس HPV مبتلا شده ام.

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام خدمت شما. دقت بفرمایید ما از تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی صحبت می کنیم و نه قهوه گانودرما . قهوه های گانودرما محصولات بدی نیستند اما ما به دنبال درمان سریع تر و ارزان تر هستیم. قارچ گانودرما ضد ویروس قوی است و تقویت سیستم ایمنی و دفع ویروس HPV را به دنبال خواهند داشت هر چه زودتر برای درمان و دفع ویروس اقدام شود، دوره درمانی کوتاه تری را شاهد خواهیم بود. عموما افراد ۶ ماه الی یکسال درمان می شوند. در کنار مصرف قارچ گانودرما به صورت دمنوش، مصرف قارچ شیتاکه و ترکی تیل درمان را تسریع می کند.

    13. مهدی افشار گفت:

      سلام من ۵۴ سال دارم و تری گلیسرید بالا دارم وروزی یک عدد کپسول جم فیبرزول ۳۰۰ میخورم
      مصرف گانودرما و جم فیبرزول تداخلی ایجاد نمیکنه ؟

    14. معصومه گفت:

      سلام وقت بخیر بهترین زمان استفاده از قهوه گانودرما رو‌می فرماید سپاس

    15. امین گفت:

      سلام من فشار خون بالا دارم و در روز یک عدد قرص والساکور ۸۰ مصرف میکنم و اکثر اوقات هم معده ام میسوزه و ترس میکنه و سر درد دارم
      میخواستم راهنمایی ام کنید که از کدام محصول گانودما و به چه نحوی باید استفاده کنم ؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام . گانودرما در مجموعه ی ما تک محصولی است و به صورت خالص عرضه می شود . زیر نظر پزشک با دوز نیم گرم شروع بفرمایید و تدریجا افزایش دهید و به ۲ گرم در روز برسانید

        ganoderm.ir/product/قارچ-گانودرما/

    16. باران گفت:

      سلام ۳۰ سالمه و حدود ۴ ساله دچار پسوریازیس شدم .به تازگی قهوه موکا با قارچ گانودرما تهیه کردم دوزی ۳ بسته ۱۸ گرمی میخورم این دوز مناسبه ؟ و این که میگن باعث هپاتیت میشه درسته ؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام . اجازه دهید در ارتباط با این نوع محصولات تجاری اظهار نظری نداشته باشیم

      2. محمد گفت:

        مقدار مصرف قارچ پودرشده برای درمان زگیل تناسلی رو در یک فرد کاملا سالم با اندام نرمال میشه توضیح بدید به چه صورت هست ؟ آیا به مرور زمان باید دز مصرفی رو زیاد کنیم ؟ با چه روشی بهتر است؟ دمنوش یا روشهای دیگه؟

        1. گانودرم گفت:

          سلام محمد عزیز. روزانه ۲ گرم به شکل جوشانده آماده و میل بفرمایید. دوز مصرف رو به هیچ عنوان افزایش ندید. اگر تایپ پرخطره حتما قارچ شیتاکه هم در کنار قارچ گانودرما استفاده کنید.

    17. علی گفت:

      سلام
      امکانش هست قارچ رو زیاد دم کرد بعد در یخچال نگه داری کرد ک دیگ هی هرروز وقت واسه دم کردنش نزاشت؟
      خاصیتش کم نمیش؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام . بهتر است برای هر وعده همان روز دم کنید . اما اگر دشوار است می توانید بعد از دم ، تفاله را با صافی بگیرید و عصاره را برای مصرف روز بعد داخل یخچال نگهداری کنید ( حداکثر ۱ روز قابل نگهداری در یخچال )

    18. Shamim گفت:

      سلام من اگزمای کل بدن دارم و هرراهی برای بهبود انجام دادم بی نتیجه بود امروز از عطاری گانودرما تهیه کردم و بهم گفت روزی یک بار نصف یک دونشو بخور حالا خواستم ببینم این مقدار صحیحه یا نه؟!

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام . متاسفانه تهیه گانودرما از عطاری ها نامناسب ترین انتخاب است ! اغلب قارچ هایی که به اسم گانودرما لوسیدوم در عطاری ها عرضه می شوند یا گانودرما نیستند و یا اینکه به علت جنگلی بودن و یا شرایط کشت ناصحیح آلوده هستند ! بنابر این ترجیح میدهیم در ارتباط با قارچی که تهیه کرده اید اظهار نظری نداشته باشیم

        1. معصومه گفت:

          سلام وقت بخیر بهترین زمان استفاده از قهوه گانودرما رو‌می فرماید سپاس

    19. فریده گفت:

      سلام
      حدود ۵ سال هست دچار اضطراب شدم و دو سال هست که دارو مصرف می کنم، به محض قطع شدن دارو علائم بیماری بر می گرده. مایلم دارو را کنار بذارم و دنبال راهکاری برای درمان قطعی هستم. به طور مرتب تمرین تنفسی و مدیتیشن هم دارم و در تمریناتم هم عمیق میشم، یوگا هم انجام میدم، تمرینات روی این مورد اثری نداشته. کاملا احساس می کنم مجرای ترشح هورمونی بسته شده. آیا گانودرما می تونه کمک کنه؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام واحترام . بله گانودرما کاملا در جهت آرامش اعصاب ،کاهش استرس و بهبود کیفیت خواب شما عمل می کند . میل کردن ۱ گرم گانودرما به صورت دمنوش در میانه شب ( حوالی ساعت ۲۰ ) پیشنهاد میشه به شما .

    20. علی گفت:

      سلام من حدود یک ماهه متوجه شدم بیماری لوپوس دارم آیا گنودرما برای درمان قطعیه این بیماری استفاده می شه؟ من دیروز قهوه موکا گنودرما گرفتم و فروشنده گفت بهتره که آب رو بجوشونم و بعد که ولرم شد قهوه رو داخلش بریزم اینطوری اثرش تا سه برابر بیشتر از زمانی هست که داخل آب داغ حل کنم. نظر شما جیه؟ آیا قارچ خالص تهیه کنم بهتره یا همین قهوه های دکتر بیز؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدین

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام ، نمیتوان گفت درمان قطعی با گانودرما میسر میشه اما گزارش های خوبی از مصرف کنندگان محصولاتمان در ارتباط با لوپوس داشته ایم .
        اجازه بدید درباره محصول قهوه گانودرما بیز صحبتی نکنیم .

    21. فرزانه گفت:

      من دوماه است ب اچ پی وی مبتلا شدم. با اینکه رابطه دهانی و واژنی نداشتم! اخر دهان و اطراف دهانه رحم زگیل تناسلی دارم .برای مقابله با این ویروس هرکاری میکنم . قرص پاورفیت . اسیکلوویر و … امابازم هنوز داره زگیل میزنه. شما چ قارچ ها یا دارو دیگه ای رو تجویز میکنین؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و وقت خوش . هر سه قارچ شیتاکه ، ترکی تیل و گانودرما لوسیدوم برای درمان HPV ضروری هست . لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طری لینک زیر با همکار بنده در ارتباط باشید .( واتس اپ )
        https://wa.me/+989370246436

    22. مصطفی گفت:

      با سلام
      برای درمان زگیل آلت تناسلی(hpv) دوره مصرف چه مدت و دوز مصرفی چقدر هستش؟؟؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام . برای درمان زگیل تناسلی پیشنهاد ما مصرف سه نوع قارچ درکنار یکدیگر است . از طریق تلگرام و یا واتس اپ با همکاران بنده در ارتباط باشید تا هر آنچه لازم هست خدمتتون عرض شود

    23. پریسا گفت:

      سلام من اگزما دارم و لکه های پوستی روی دو دست و دوتا پا،برای درمان خیلی هزینه کردم ولی پزشک گفتن دیگه خوب نمیشم آیا گانودرما تاثیری بر این داره
      پودرش خوبه یا خود قارچ؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام . شاهد نتایج خیلی خوبی روی اگزمای پوستی بوده ایم . به امید خدا در کمتر از یک ماه بهبود قابل توجه اگزمای شما محقق خواهد شد .
        محصول ما خالص و بدون هیچ گونه افزودنی است بنابر این بدون نگرانی میتوانید تهیه بفرمایید

    24. وحيد گفت:

      سلام وقت بخير
      ٢٨سالمه روي نواحي مچ و انگشت ٦٠ دستم لكه هاي سفيد ايجاد شده، چه مقدار از پودر اين قارچو در روز مصرف كنم خوب ميشه؟
      ممنون از پاسخ گويي شما.

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام بستگی به کیفیت قارچی که تهیه کردید دارد ، اگر از ما تهیه کرده اید طبق تجربه مشتریان ، نوشیدن روزانه ۲-۳ گرم به شکل دمنوش کفایت میکند و بعد از دم کشیدن تفاله اش را نیز روی پوست بزنید موثر است

      2. س گفت:

        سلام من به شما توصیه میکنم در کنار مصرف گانودرما حتما تحت نظر دکتر طب سنتی اصلاح تغذیه انجام بدید.

    25. دکتر ایمانی گفت:

      با درود و عرض ادب
      بیماران ارجاعی را با لینک کردن به سایت شما تحت درمان قرار دادم. بازخوردهایی که به ما داشتند همگی رضایت کامل بوده است مگر مواردی که طبق دستورالعمل استفاده نکرده و وقفه انداخته اند.

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام . خوشحالیم که توانسته ایم اعتماد و رضایت شما رو جلب کنیم جناب دکتر ایمانی عزیز

    26. غزل گفت:

      سلام،همسرم مبتلا به زگیل تناسلی هستند و تا الان همه روش های درمانی(فریز،لیزرو…)را امتحان کرده ولی جواب نمیده،دوباره بعد از چند وقت نمایان میشه،باید گانودرما مصرف کنند؟واینکه من خودم هیچ بروز خارجی ندارم احتمال داره مبتلا نشده باشم؟یا اینکه منم باید گانودرما را مصرف کنن؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام فریز و لیزر تنها علائم ظاهری ویروس که زگیل هستند رو به صورت موقت از بین میبره و اصل ویروس حذف نمی شود . با مصرف قارچ گانودرما (+ شیتاکه ) در ۷۰درصد افراد زگیل های تناسلی کوچک یا حذف می شوند. در بقیه افراد حتی با توقف تکثیر یا حذف ویروس بقایای زگیل به صورت گوشت اضافه روی بدن باقی می ماند که فاقد ویروس است. لذا می توان بعد از مصرف قارچ ها و دو تا سه ماه و عدم عود ، اقدام به حذف فیزیکی آن نمود. پس سطح ایمنی بدنتون رو بالا میره و با سبک زندگی سالم ( تغذیه مناسب، عدم استعمال سیگار و مشروبات الکلی و همچنین ورزش کردن ) به امید خدا ویروس ضعیف و دفع خواهد شد . شما نیز به احتمال قریب به یقین مبتلا شده اید . حتما از طریق تلگرام با همکار بنده در ارتباط باشید Ganoderm_support@

    27. بهنام گفت:

      سلام ۴۳ سالمه و دیابت دارم و انسولین مصرف میکنم و بخاطر چربی خون از پلاویکس و آسپرین و آتورواستاتین استفاده میکنم آیا استفاده از گانودرما توصیه میشه؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام گانودرما باعث کاهش کلسترول و چربی خون خواهد شد بنابر این با آتورواستاتین که کاهنده کلسترول خون هست تداخل خواهد داشت
        از طرفی هم گانودرما رقیق کننده خون هست بنابر این با کلوپیدوگرل یا همان پلاویکس و آسپرین هم که مهارکننده پلاکت و ضد انعقاد خون هست تداخل دارد
        بنابر این گانودرما هر دو خاصیت رقیق کنندگی و کاهندگی کلسترول خون رو داراست و میتواند جایگزین مناسبی برای داروهای شیمیایی ذکر شده باشد چرا که عوارض جانبی آن ها را به هیچ وجه نخواهد داشت .
        اما پیشنهاد ما : با مقدار کم و زیر نظر نظر پزشک مصرف گانودرما رو شروع بفرمایید ( روزانه ۰٫۵ گرم ) و و طی چند هفته دوز مصرفی داروهای شیمیایی کاهش و قطع گردد و گانودرما جایگزین شود .

    28. ریحانه گفت:

      نحوه مصرف برای درمان کیست تخمدان اندومتریوز چه طوریه؟میشه راهنمایی کنید

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام هفته اول روزانه ۱ گرم و از هفته دوم به بعد روزانه ۲-۳ گرم به شکل دمنوش میل بفرمایید ( مطابق بروشور همراه محصول ) البته مقادیر مصرفی روزانه ، زیر نظر پزشک قابل افزایش خواهد بود . معمولا طی ۳۰ الی ۴۰ روز اول استفاده از گانودرما قطر کیست تخمدان کوچکتر شده و پس از دو ماه استفاده از گانودرما ،کیست به کمترین قطر خود و پس از ۹۰ الی ۱۲۰ روز کامل از بین خواهد رفت.

    29. صبا۶۸ گفت:

      سلام خسته نباشید برای درمان زگیل تناسلی بانوان این قارچ تاثیر داره ؟؟؟و اینکه چطوری باید مصرف کنم ؟؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام بله زگیل تناسلی از مواردی هست که از احتمال بسیار بالای تاثیرگذاری صحبت میکنیم . با مصرف قارچ گانودرما (+ شیتاکه ) در ۷۰درصد افراد زگیل های تناسلی کوچک یا حذف می شوند. در بقیه افراد حتی با توقف تکثیر یا حذف ویروس بقایای زگیل به صورت گوشت اضافه روی بدن باقی می ماند که فاقد ویروس است. لذا می توان بعد از مصرف قارچ ها و دو تا سه ماه عدم عود ، اقدام به حذف فیزیکی آن نمود. پس سطح ایمنی بدنتون رو بالا ببرید و با سبک زندگی سالم ( تغذیه مناسب، عدم استعمال سیگار و مشروبات الکلی و همچنین ورزش کردن ) برای بهبودی سریع تر تلاش بفرمایید . حتما از طریق تلگرام با همکاران بنده در ارتباط باشید Ganoderm_support@

    30. ‍‍پریسا افشار گفت:

      سلام
      گانودرما برای بیماری ام اس موثر هست ؟ من نزدیکه ۱۰ ساله درگیر این بیماری هستم متاسفانه

      1. گانودرم گفت:

        سلام و درود . از آنجایی که بیماری ام اس ، بیماری حمله اشتباه سیستم ایمنی به سیستم عصبی هست و اساس تاثیرگذاری گانودرما روی تقویت سیستم ایمنی هست معمولا پیشنهاد نمی کنیم و مصرف و نتایج رو به عهده مصرف کننده میگذاریم . به طور کلی تاثیر این قارچ روی ام اس اثبات علمی نشده و مورد تایید انجمن ام اس ایران هم نیست اما مواردی داشته ایم که موثر واقع شده .

        1. مهدی افشار گفت:

          سلام من ۵۴ سال دارم و تری گلیسرید بالا دارم وروزی یک عدد کپسول جم فیبرزول ۳۰۰ میخورم
          مصرف گانودرما و جم فیبرزول تداخلی ایجاد نمیکنه ؟

      2. مهدی. غ گفت:

        سلام
        من و چند نفر از دوستانم عضو انجمنی در ارتباط با بیماری ام اس هستیم که مدتی است داریم از محصول گانودرما خالص استفاده می کنیم و بسیار برای ما مفید بوده. خیلی اثر مثبت در روند زندگی روزمره ما گذاشته.
        جالب اینکه پزشکای انجمن این قارچ را به همه پیشنهاد کردن ولی متاسفانه چند نفر از بچه های انجمن حرف پزشک را گوش نکردن و محصول قهوه شرکت بازاریابی دکتر…. را تهیه کردن و شرایطشون خیلی بدتر شد.

    31. بابک خیابانی گفت:

      درود بر شما، وزن بسته شما چقدره؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام ۶۰ گرم ( مناسب برای یک دوره ی ۳۰ الی ۴۰ روزه )

        1. زهرا گفت:

          سلام میشه بگید چطوری میتونم گانودرما بخرم

          1. گانودرم گفت:

            سلام و احترام از طریق لینک زیر میتونید به صورت آنلاین خریداری بفرمایید و یا از طریق تلگرام با همکار بنده در ارتباط باشید @ganoderm_support
            خرید گانودرما لوسیدوم

    32. امیر گفت:

      سلام خسته نباشید من میخواستم بدونم ایا به نظر شما بنده به عنوان یک بازاریاب در شرکت بیز کار کنم یا خیر اگر بعضی چیزاهایی که به مردم میگن دروغ باشن دوس ندارن با دوز کلک از مردم پول بگیرم به نظر شما وارد این شرکت بشم یا خیر ؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام ، دقیقا همینطور هست در واقع اساس بازاریابی این شرکت هرمی به همین شکل هست بررسی بفرمایید اگر میتونید با این شیوه کسب درآمد کنید و اعتبار شخصی خودتون رو زیر سوال ببرید وارد این مجموعه بشید . در کل باتوجه به اوضاع اقتصادی بیماران ، فروش با فریب و دروغ شایسته نیست

        1. کیوان گفت:

          سلام
          پس چطوری محصولات بیز و وزرات بهداشت تایید کرده و مجوز داده؟

          1. گانودرم گفت:

            سلام و احترام
            با توجه به نامه شماره ۹۲۴۱-۳۰۱-۹-پ-۹۷ معاونت غذا و دارو فارس تبلیغات ارائه شده توسط شرکت های بازاریابی بیز شامل موارد درمانی و سلامتی مورد تایید نمی باشد و هیچ گونه مجوزی جهت ادعا های مطرح شده داده نشده . بنابر این شرکت تولید کننده این محصول هیچ گونه مجوز درمانی از سوی سازمان غذا و دارو برای تبلیغ این قارچ ندارند . همچنین جعل پروانه ساخت در سایت غذا و دارو دیده میشه !
            fdo.umsu.ac.ir

            1. رهام گفت:

              سلام ببخشید من دچار بیماری لک و پیسی هستم ایا گانودرما این بیماریو بهبود و درمان میکنه یا نه فقط لطف کنین اگه میدونین تأثیری نداره بم بگین چون یکم وضع.. 😔⁦🤦‍♂️⁩

            2. گانودرم گفت:

              سلام و احترام حقیقت این هست که هیچ راه موثر قطعی چه شیمیایی و چه گیاهی برای درمان و بهبود ویتیلیگو ارائه نشده و در حال حاضر تنها راه درمانی همین گانودرما هست البته به صورت قطعی نمیتوان گفت با مصرف گانودرما به شکل کامل درمان خواهید شد اما تاثیر گذاری و نقش گانودرما در بهبود با توجه به مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان همچنین خاصیت آداپتوژن سازی بحثی قطعی هست . طبق تجربه مواردی با بازگشت رنگدانه پوستی همراه بوده اند اما افرادی هم داشته ایم که هیچ نتیجه نگرفتند . که صد البته بحث ” احتمال عدم نتیجه گیری ” برای همه ی داروها امری طبیعی محسوب میشود . طول دوره درمانی بین ۶ ماه تا ۱۲ ماه هست اما تاثیرگذازی هر چند بسیار خفیف در ماه ای اول مشخص می شود معمولا
              در ضمن دوره های درمانی گانودرما نیازمند صبر ، مصرف روزانه و مرتب از قارچ و رعایت نکات مراقبتی عمومی می باشد که بدون رعایت این نکات نتیجه گیری غیر ممکن خواهد بود .

    33. نیاز صفایی گفت:

      سلام وقت بخیر من گانودرما تهیه کردم هرصبح ناشتا میخورم ولی خیلی معده درد میگیرم

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام اگر طبع شما سرد هست با توجه به سردی طبع و مصرف قارچ سبب مشکلات فیزیولوژیک بدن و همچنین ترش کردن معده پس از مصرف قارچ می شوید که با مصرف عسل ، خرما و .. در کنار گانودرما مشکل حل خواهد شد

    34. اسماعیل گفت:

      سلام
      برای درمان کبد چربم میخوام پودر قارچ را درون کپسول بریزم و مصرف کنم آیا اینطور بهتر نیست؟؟و سئوال بعدی اینکه یه مقدار از پودر را با چای قاطی کنم و به فرزندم که حدودا ۳سالشه بدم آیا ضرری برای بچه نداره؟؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام بالاترین تاثیرگذاری به شکل دمنوش خواهد بود ولی از نظر سهولت مصرف میتوانید به شکل کپسول هم مصرف نمایید . خیر به کودکان زیر ۱۲ سال ، باتوجه به حساسیت دوره سنی معمولا توصیه نمی کنیم

    35. حامد گفت:

      سلام
      مصرف برای کسانیکه هم فشار خون بالا و هم دیابت با تزریق انسولین دارن به چه نحوی باید باشه.

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام . اگر از انسولین و هر یک داروهای کاهنده ی فشار مثل کاپتوپریل، انالاپریل، لوزارتان، والسارتان، دیلتیازیم، آمیلودیپین، هیدروکلروتیازید، فوروزماید استفاده می کنید . با توجه به دو خاصیت کاهندگی فشار و قند ، مصرف گانودرما رو به موازات مصرف این ها ادامه دهید و به مرور و تحت نظر نظر پزشک این ها رو قطع بفرمایید

        1. امین گفت:

          سلام من فشار خون بالا دارم و در روز یک عدد قرص والساکور ۸۰ مصرف میکنم و اکثر اوقات هم معده ام میسوزه و ترس میکنه و سر درد دارم
          میخواستم راهنمایی ام کنید که از کدام محصول گانودما و به چه نحوی باید استفاده کنم ؟

    36. حمید گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای درمان hpv باید چند گرم روزانه و درچند وعده استفاده بشه؟
      طول دوره مصرف چقدره؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام مصرف برای تمامی موارد مطابق توضیحات بروشور خواهد بود

    37. نیاز صفایی گفت:

      سلام وقت بخیر برای تبخال تناسلی لطفا روش مصرف بهم میگید

      1. گانودرم گفت:

        سلام . همراه محصول بروشور ارائه خواهد شد . روزانه ۱-۲ گرم به شکل دمنوش و ترجیحا ناشتا

    38. حسین گفت:

      سلام خسته نباشید سپاسگزارم از حوصله و وقتی که برای پاسخ سوالم می ذارین.
      آیا گانودرما در درمان نقرس هم تأثیر گذار است؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام .

        گانودرما متابوليسم اسيد اوره را متوازن می کنه بنابر این در درمان نقرس موثر خواهد بود چرا که نقرس نوعی آرتروز ناشی از میزان بالای اسید اوره است.

        فراموش نکنيد که با توجه به اینکه با محصولی گیاهی در ارتباط خواهیم بود تاثیرگذاری تدریجی خواهد بود و لازم هست رژيم غذايي عمومی را در پيش بگيريد.که در صورت عدم رعایت این رژیم مصرف هرگونه مکمل يا گياه دارويي براي درمان نقرس کارايي نداشته و عملا هزینه زمانی و مالی بیهوده کرده اید .

        در مورد شرايط وخيم بيماري نقرس قبل از مصرف داروهاي گياهي با پزشک خود مشورت کنيد.

    39. پوریا گفت:

      باسلام وخسته نباشی ببخشید واقعا قارچ گانودرما زگیل تناسلی روازبین مببره

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام ببینید قرار نیست با مصرف قارچ، زگیل ها حذف شوند بلکه قارچ ها ایمنی بدن رو بالا می برند و این سیستم ایمنی بدن هست که تکثیر ویروس را متوقف و یا حذف می کند.
        اگر عود قطع شد یعنی فعالیت ویروس متوقف شده و قارچ و بالتبع سیستم ایمنی کار خودشو کرده؛
        زگیل های باقیمانده عموما فاقد ویروس بوده و گوشت اضافه اند که باید با روش های فیزیکی حذف شوند.
        بر اساس تجربه ما معمولا زگیل هایی حذف می شوند که بتازگی ایجاد شده و دارای ویروس اکتیو هستند.
        زگیل های کهنه و یا فاقد ویروس نیز بایستی بعد از متوقف شدن فعالیت ویروس در بدن با روش های فیزیکی حذف شوند.
        توصیه ما به همه که اخیرا مصرف قارچ رو شروع کردن اینه که حداقل ۵ -۶ ماه مصرف قارچ ها رو ادامه بدن و در صورتی که علایم حذف نشدند اقدام به روش های حذف فیزیکی مانند سرکه، کرایو، لیزر، پماد کنند . هر گونه استرس طول دوره درمانی را افزایش و مصرف الکل و در کل هر گونه دخانیات درمان را منتفی می کند . قارچ های شیتاکه و ترکی تیل مکمل گانودرما هستند و درمان کمک قابل توجهی خواهند کرد که برای تهیه این قارچ ها نیز میتونید از طریق تلگرام با همکاران من در ارتباط باشید

    40. پرسشگر گفت:

      سلام بر شما
      با مصرف دمکرده گانو درما دچار سردرد شدید و عود کردن میگرنی که قبلا کنترل شده بود شدم. فقط یکبار در وعده صبح (ناشتا) یک لیوان با دوز پائین( یک گرم در سه لیوان آبجوش) مصرف کردم!! علت چیست و راه حل کدام است؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام. طبق تجربه اساس گانودرما کاهش سردرد های میگرنی ، آرامش و بهبود کیفیت خواب و کاهش میزان حملات میگرنی هست البته به محض شروع مصرف نباید هیچگونه دارویی قطع گردد و اینکه محصول را از کجا خریده باشید موضوع بسیار مهمی هست . ایمیل شما در بین لیست خریداران ما نبود بنابراین اطلاعات کاملی در این باره نداریم و نظر قاطعی نمیتونیم بدیم . لطفا از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم

        1. Hasan گفت:

          سلام خسته نباشید

          گانودرما واسه بیماران دیستروفی عضلانی هم تاثیر داره یا نه میشه بااین گیاه بیماری رو درمان کرد یا نه ممنون میشم اگه راهنمایی کنی

          1. گانودرم گفت:

            سلام و احترام برای این مورد اطلاعی نداریم متاسفانه

    41. Moonika گفت:

      سلام وقت بخیر من ۸ سال درگیر بیماری ویتیلیگو هستم و در حال حاظر شروع به مصرف قهوه گانودرما محصول بیز کردم میخواستم بپرسم در روز چند بسته مصرف کنم مجاز است؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام .اطلاعی از درصد دقیق گانودرمای موجود در این بسته ها نداریم اما همانطور که بارها اشاره کرده ایم قهوه های آماده موجود در بازار که حاوی گانودرما هستند ، محصولات خوبی هستند که همه ی افراد میتوانند هم برای لذت نوشیدن قهوه و هم خواص مفید و پیشگیری کننده گانودرمای موجود در آن استفاده کنند . اما اشتباهی که در حال رخ دادن هست تجویز این قهوه ها برای درمان برخی بیماری ها بر خلاف نظر شرکت وارد کننده است . این اشتباه ناخواسته ویزیتور های این شرکت ها انجام میدهند .به طوری که بعضا به گوش میرسه قهوه ی گانودرما کلاه برداری هستند . بنابر این مصرف هر روزه این قهوه به امید درمان پیشنهاد نمیشه اگر قصد مصرف گانودرما به شکل قهوه را دارید پیشنهاد میشه این ترکیب رو خودتون خلق کنید چرا که با ترکیب کردن باکیفیت ترین قهوه موجود در بازار ، گانودرما و سایر ترکیبات خیالتون بابت هزینه ها و محتوای ترکیب و رعایت دوز درمانی گانودرما راحت خواهد بود .نحوه ی تهیه قهوه گانودرما در منزل

    42. sama گفت:

      سلام آیا در درمان میگرن هم موثر هست؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام بله قارچ گانودرما موجب کاهش سردرد های میگرنی شده ، آرامش و بهبود کیفیت خواب را به ارمغان می آورد و از همین جهت موجب می شود تا میزان حملات میگرنی کاهش یابد و در طولانی مدت میگرن درمان صورت پذیرد

    43. ارسلان گفت:

      درود بر شما .
      دچار آ سم مزمن و شدید هستم .آیا برای این بیماری خوبه و بهبودی حاصل میشه یا خیر ؟
      با تشکر

      1. گانودرم گفت:

        سلام و ادب
        با توجه به اینکه گانودرما می تواند اینترفرون آلفا و اینترفرون گاما را تقویت کند میتواند روی بهبود بیماری آسم موثر باشد .

    44. هومن گفت:

      باعرض سلام، آيا قارچ گانودرما در بيماري تب خال تناسلي موثر است ؟ منظورم درمان و ريشه كن شدن اين ويروس در بدن است

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام . ویروس هرپس یا تبخال داخل بدن خواهد ماند و حذف نخواهد شد . در حال حاضر بهترین و تنها راه مبارزه با این بیماری جلوگیری از عود آن هست . برای این کار بهترین راه تقویت سیستم ایمنی بدن هست که اساس گانودرما هم همین تقویت سیستم ایمنی به بالاترین سطح هست و باعث میشود تکثیر ویروس متوقف و عود و علایم این ویروس صفر شود و فرد بتواند بدون مشکل زندگی کند . البته توصیه ما این هست که برای دو مورد تبخال و زگیل تناسلی در کنار مصرف گانودرما از دو قارچ ترکی تیل و شیتاکه هم استفاده بفرمایید . ( برای تهیه این دو قارچ از طریق تلگرام با آیدی : Ganoderm_support@ در ارتباط باشید )

    45. شادی گفت:

      سلام . من مدت چهار ماهه دچار کهیر مزمن با عامل ناشناخته شدم . میخواستم بدونم برای کهیر هم جواب داده . منطورم درمانه ، نه بهتر شدن . و سوال دوم اینکه اگر جواب میده ، در چه دوزی و چطور میتونم مصرف کنم . مثلا اگر پودرش رو در کپسول بریزم ،چقدر در طول روز میتونم مصرف کنم . ممنون از لطفتون .

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام ترکیب triterpene موجود در گانودرما خواص ضدویروسی و ضدآلرژی دارد . این ترکیب با جلوگیری از آزاد شدن هیستامین ، قابلیت استفاده از این گیاه برای رفع آلرژی را فراهم می سازد . گانودرما برای معالجه آلرژی هایی که بر اثر ضربه ، بیماری های پوستی ، کهیر و یا غذاها و داروهائی که آلرژی ایجاد می کنند ، مفید می باشد اما اینطور نخواهد بود که به شکل ۱۰۰ درصد تضمینی برای درمان مورد شما باشد چرا که شرایط فردی شما نسبت به فرد دیگر متفاوت هست . و میدانیم که این شرایط عدم قطعیت درمان برای هر نوع داروی شیمیایی نیز وجود دارد .
        مقدار مصرف گانودرما برای همه ی موارد یکسان میباشد یعنی روزانه متوسط ۳ گرم . محدودیتی از نظر شیوه ی مصرف وجود ندارد اما ترجیحا به شکل دمنوش

    46. مهلا گفت:

      سلام خسته نباشید بهترین روش خوردن این قارچ به صورت دم کردن ۳ساعته یا مخلوط با دمنوش ها؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام . ۲۰ الی ۳۰ دقیقه برای دم کشیدن و آماده شدن غالب دمنوش ها کافی هست اما با توجه به بافت سخت گانودرما برای اینکه گانودرما به اصطلاح عصاره گیری شود به زمان بیشتری نیاز هست ( حداقل ۱ ساعت ) . بنابر این اگر قصد دارید در کنار گانودرما از سایر دمنوش های گیاهی استفاده بفرمایید ، نیم ساعت پایانی می توانید ترکیب مد نظرتون رو به گانودرمای داخل قوری اضافه کنید تا دم بکشند

    47. سحر گفت:

      سلام.وقت بخیر.یکی از مشاوران بیز گفت که مصرف قارچ به صورت خام و یا پودر به شدت در دراز مدت خطر آفرین هست.و حتما باید در کارخانه به صورت بهداشتی پوسته ی روی آن گرفته بشود و با قهوه ترکیب بشود.نظر شما چیه؟چون من میخواستم ب صورت خام قارچشو تهییه کنم ولی از این حرف ترسیدم.

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام ، اساس بازاریابی چندسطحی یا همان Multi level marketing بر روی فروش بیشتر برای بدست آوردن پورسانت بیشتر بازاریاب ها بنا شده و متاسفانه بازاریاب های این شرکت از هر راهی برای افزایش فروش خود استفاده میکنند ، فقط کافی هست چند سوال تخصصی مطرح کنید یا اطلاعات دقیق تری پیرامون ادعاهای مطرح شده ازشون بخواید تا متوجه این دروغ ها بشید ! صحبت های مطرح شده بر پایه ی هیچ رفرنسی معتبری نیست ! پیشنهاد می کنیم به شکل انگلیسی در مقالات رفرنس و سایت های معتبر سرچ بفرمایید . آیا همچین مطلبی گفته شده ؟حتی با سرچ ساده در غالب کلیپ ها مصرف این قارچ به شکل خالص توصیه شده
        حرف آخر : محصولات وارداتی که به شکل ترکیب با قهوه هستند خوبن و همه ی افراد میتوانند هم برای لذت نوشیدن قهوه و هم خواص مفید و پیشگیری کننده گانودرمای موجود در آن استفاده کنند . اما اشتباهی که در حال رخ دادن توسط شرکت بیز هست تجویز این قهوه ها برای درمان برخی بیماری ها بر خلاف نظر شرکت وارد کننده است . این اشتباه ناخواسته یا خواسته ، ویزیتور های این شرکت ها انجام میدهند . با این کار قارچ گانودرما یا داروی جاودانگی و اثرات مفید آن را تخریب می کنند به طوری که بعضا به گوش میرسد قهوه ی گانودرما کلاه برداری هستند .

    48. احمدباقری گفت:

      برای درمان بیماری ویتیلگوبایدازکدام محصول استفاده کرد.ضمناسن بنده ۶۵سال می باشد وحدود۳۰سال درگیراین بیماری میباشم.لطفامیزان ومدت ونحوه مصرف راایمیل فرمائید.

      1. گانودرم گفت:

        پاسخ به در خواست شما ایمیل شد

      2. وحيد گفت:

        سلام من حدود ٤ سال هست ك درگير آلرژي و عفونت سينوسي هستم .درمان زياد انجام دادم ولي نتايج مقطعي بوده و هزينه زيادي هم صرف اين كار كردم.ضمن اينكه با مصرف داروها و آنتي بيوتيك ها بدنم مقاوم شده بهشون و فايده اي نداره.بهم گفتن از مخلوط قهوه گانودرما و جينسينگ استفاده كنم تا درمان بشم چطور ميتونم اين مخلوط رو تهيه كنم؟

        1. گانودرم گفت:

          سلام و احترام در مورد هیچ دارویی چه گیاهی و چه شیمیایی نمیتوان قطعیت درمان داد . اما با توجه به تجربه برای مورد شما هم این دو محصول فوق العاده رو پیشنهاد میکنیم . برای خرید گانودرما می توانید از طریق فروشگاه همین سایت اقدام به خرید بفرمایید

    49. Yousef گفت:

      برای درمان پیسی باید کدوم محصول استفاده کرد؟چه میزان و برای چه مدتی لطفا برام ایمیل کنید

      1. گانودرم گفت:

        پاسخ برای شما ایمیل شد

    50. مظاهری گفت:

      همسرم دچار قندخون نزدیک به دویست و اندکی چربی کبد هستن. میخوام بدونم درصدرت مصرف قهوه های گانودرماکدام قهوه پیشنهاد میشه و میزان مصرف چند ساشه در چندماه خواهد بود؟ با سپاس فراوان

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام ، فروش ما فقط به شکل پودر خالص گانودرماست

    51. مریم گفت:

      سلام من بیماری پوستی ویتیکولا دارم و تقریبا یک سوم از بدنم روگرفته میتونم از این قارچ استفاده کنم از کجا تهیه کنم چه مقدارمصرف کنم وبه چه صورت

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام
        متاسفانه هیچ راه موثر دیگری برای درمان و بهبود ویتیلیگو ارائه نشده و در حال حاضر تنها راه درمانی همین گانودرما هست البته به صورت قطعی نمیتوان گفت با مصرف گانودرما به شکل کامل درمان خواهید شد اما تاثیر پذیری و نقش گانودرما در بهبود با توجه به مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان همچنین خاصیت آداپتوژن سازی بحثی قطعی هست
        برای تهیه این قارچ میتونید از بخش فروشگاه همین سایت اقدام بفرمایید و مطابق مقدار استاندارد توصیه شده (۱ الی ۶ گرم روزانه ) مصرف نمایید . هفته ی اول با ۳ گرم روزانه ( سه وعده هر وعده ۱ گرم ) شروع بفرمایید و طی سه هفته این مقدار را با احتیاط به ۶ گرم در روز (سه وعده و هر وعده ۲ گرم ) افزایش دهید البته برای مورد ویتیلیگو به شکل موضعی هم مصرف نمایید (روش ساخت ماسک گانودرما در بخش بلاگ سایت موجود هست )
        /کرم-گانودرما/ganoderm.ir

    52. فاطمه گفت:

      بهترين راهي كه ميتونم مصرف كنم به چه صورت هست؟

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام
        پودر خشک گانودرما لوسیدوم به میزان مصرف روزانه ( ۱ الی ۶ گرم) را در ۲.۵ لیتر آب به مدت ۴ ساعت بجوشانید ، پس از سرد شدن عصاره را صاف کرده و جهت حفظ عصاره ، آن را داخل یخچال نگهداری کنید و طی روز مصرف نمایید

    53. محمد گفت:

      مقدار مصرف براي بيماري پسوريازيس چه مقداره ؟ ٦ ساله پسو دارم

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام ، طول دوره های بهبود و درمان پسوزیاریس باتوجه به شرایط فردی بین ۵ الی ۱۲ ماه متغیر خواهد بود و نمیتوان بصورت قطعی
        کل مقدار مصرفی دوره را مشخص کرد اما مقدار مصرف روزانه یکسان هست هفته ی اول با ۳ گرم روزانه شروع بفرمایید و طی سه هفته این مقدار را با احتیاط به ۶ گرم افزایش دهید – ترجیحا ۳ وعده در روز

    54. مقدم گفت:

      سلام همسرم کبدشون چربه میشه استفاده کنه؟اگرهم میشه میزان مصرف و دوره درمانی رو لطف کنین بگید

      1. گانودرم گفت:

        سلام و احترام ، بله یکی از موارد درمانی برای کبد چرب هست که دوره ی درمانی ۳ الی ۵ ماهه خواهد داشت ، مقدار مصرف هم تا ۶ گرم در روز مجاز هستید اما توصیه میکنیم روز های اول با مقادیر کم شروع بفرمایید و طی دو هفته مصرف روزانه ی خود را به ۶ گرم افزایش دهید ، در ضمن بهتر هست این مقدار را در طول روز تقسیم بفرمایید برای مثال صبح ، ظهر ، شب هر وعده دو گرم .

    55. رسول گفت:

      سلام من قند خون بالا و چربی خون بالا دارم فشار خونمم بالا هست انسولین هم استفاده میکنم خواستم ببینم این دارو به درد من میخوره یا نه

      1. گانودرم گفت:

        سلام وقت بخیر
        موارد فشار خون ، دیابت از موارد مصرف گانودرما هستند و بهتر است آن دسته از کسانی که افت فشار خون یا بیماری قندی دارند دمنوش را به دو تا سه وعده تقسیم کنند و با فاصله ی زمانی حداقل ۴ ساعت میل نمایند . در کل به شما توصیه میکنیم در دوره ی مصرف گانودرما داروهای اصلی خود را قطع نکنید و قبل از مصرف با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا در طول دوره مصرف ، وضعیت شما کنترل گردد

    56. حسینی گفت:

      دیابت دارم و یک ماهه دارم استفاده میکنم تا اینجا که عالی بوده ممنوونم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *