• ۱۱ خاصیت شگفت انگیز قارچ گانودرما برای کودکان شما شامل سلامت پوست، کمک به رشد مو، بهبود سیستم ایمنی، ضد سرطان، مبارزه با آلرژی، بهبود سیستم تنفسی، تقویت کننده سلامت قلب و عروق، تامین کننده انرژی، تقویت سیستم گوارش، جلوگیری از رشد زودرس مو و کاهش دهنده استرس هستند. البته خواص قارچ گانودرما به این ۱۱ مورد ختم نمی‌شوند بلکه این‌ها از مهمترین فواید قارچ گانودرما برای کودک شما هستند.

    خواص گانودرما برای کودک

    امروزه محصولات طبیعی در دنیای تغذیه و سلامت کودکان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی از این محصولات طبیعت مادر، قارچ گانودرما است. این قارچ گیاهی مملو از خواص دارویی و عامل بهبود سلامتی است که در طول تاریخ در مورد کاربردهای آن طنین انداز شده است. تحقیقات نشان داده‌اند که گانودرما چندین نوع محافظت در برابر بیماری‌ها ارائه می‌دهد. همچنین، این قارچ سرشار از انواع مختلفی از مواد شیمیایی و آنزیم هایی هست که واقعا برای بدن انسان مفید هستند. بنابراین، بیایید نگاهی بیندازیم که مزایای مختلف وجود قارچ گانودرما در رژیم غذایی کودکان شما چیست.

    سلامت و بازسازی پوست

    صدمات در کودکان بسیار شایع است. برای از بین بردن زخم ناشی از صدمات می‌توان از گانودرما استفاده نمود. استفاده از قارچ گانودرما در فواصل منظم می تواند این اسکارها و زخم ها را از بین ببرد و همچنین به جوانسازی پوست جدید در ناحیه آسیب دیده کمک کند.

    گانودرما به رشد مو کمک می‌کند

    قارچ گانودرما دارای خواص ضد التهابی است و به مبارزه با ذرات خارجی که به مو آسیب می‌زند و به گردش خون کمک می کند. نتیجه این سه عملکرد کمک به رشد مو و فولیکول های قوی‌تر است.

    سیستم ایمنی را بهبود می بخشد

    تقویت ایمنی می‌تواند از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کند. استفاده منظم از قارچ‌های دارویی یکی از راه حل هاست که اثرات آن نه تنها توسط طب سنتی چینی بلکه توسط مطالعات علمی مدرن نیز تایید شده است. مصرف قارچ گانودرما به رشد کلی سیستم ایمنی کمک می‌کند و نقش حیاتی در رشد کودک دارد. نه تنها این بلکه به تقویت روند بهبودی در صورت بروز هر نوع بیماری به بدن کمک می‌کند. به یاد داشته باشیم در صورت ضعف سیستم ایمنی، قارچ‌های دارویی یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت ارگانیسم کودک ما هستند.

    خاصیت ضد سرطانی گانودرما 

    مطالعات نشان داده اند که قارچ‌ها دارای عوامل مبارزه کننده با سرطان هستند به طوری که با سلول های سازنده تومور در بدن مبارزه می کنند. همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و نقشی کلیدی در تضمین عدم وجود این سلول های سرطانی در بدن انسان دارد. چیزی که در مراحل رشد کودکان بسیار مهم است.

    مبارزه با آلرژی

    این قارچ‌های گیاهی تمایل به مبارزه با هر نوع شوک آنافیلاکتیک دارند و ترشح هیستامین را برای تنظیم آلرژی در بدن فراهم می کنند. اگر کودک شما هر نوع آلرژی دارد، قارچ گانودرما می تواند به رفع این مشکلات کمک کند.

    سیستم تنفسی را بهبود می بخشد

    کمک به سیستم ایمنی یکی دیگر از خواص قارچ گانودرما برای کودکان است. مصرف قارچ گانودرما به پاکسازی آنزیم‌ها و افزایش طول عمر ریه ها کمک می‌کند.

    سلامت قلب و عروق را افزایش می دهد

    بله، ممکن است عجیب به نظر برسد، اما حقیقت دارد. برای بچه های در حال رشد، داشتن نوع مناسب مواد مغذی و سایر مکمل ها برای حمایت از الگوی رشد آنها بسیار مهم است. قرارگرفتن این قارچ‌ها در برنامه روزانه سبب می شود بدن در طولانی مدت فشار خون را تنظیم کند و رژیم غذایی مناسب را حفظ کند.

    تامین کننده انرژی

    همانطور که بچه ها شروع به رشد می کنند، مصرف انرژی و غذا برای حفظ رشد افزایش می یابد. بنابراین، قارچ گانودرما در مواقع ضروری این توانایی را دارد که با تنظیم میزان متابولیسم کودک، انرژی لازم را به او بدهد.

    تقویت دستگاه گوارش

    سم زدایی بدن انسان کلیدی برای کمک به خلاص شدن از شر تمام میکروب‌ها و باکتری‌های مضر باقی مانده است. این قارچ به تقویت سیستم گوارشی و دفع این باکتری‌ها کمک می‌کند.

    از رشد زودرس موها جلوگیری می کند

    گانودرما به موها کمک می‌کند و همچنین اجازه نمی‌دهد موها با الگوی عجیب و غریب رشد کنند. همچنین استحکام مورد نیاز و سایر مکمل‌ها را به موها می‌دهد به طوری که میتوان از ریزش مو در آینده جلوگیری کرد.

    تسکین دهنده استرس

    کودکان این روزها در مواجهه با اتفاقات مختلفی که در زندگی‌شان می‌افتد، استرس زیادی دارند. بنابراین، قارچ گانودرما این توانایی را دارد که چندین آنزیم را در بدن آزاد کند تا بدن را آرام کند.

     

    برای تهیه انواع قارچ‌های دارویی با ما در ارتباط باشید.

    پیش از سفارش این محصول برای کودک خود با پزشک مشورت نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *